Ανοσία κατά του COVID. Χρήσιμες αμυχές ζωής για να την ενισχύσουν

Η πανδημία κοραναϊού μαίνεται σε όλο τον κόσμο για σχεδόν ένα χρόνο τώρα. Ενώ όλοι προσβλέπουμε στο εμβόλιο, είναι πολύ σημαντικό να γνωρίζουμε πώς να ενισχύσουμε σωστά την ασυλία σας και τι είναι επιζήμιο γι ‘αυτό. Σε τελική ανάλυση, η ασυλία μας είναι αυτή τη στιγμή η μόνη ασπίδα στον αγώνα κατά του COVID-19.

– Υπάρχει ένα θετικό σημείο: αυτή η πανδημία ανάγκασε πολλούς ανθρώπους που δεν ενδιαφέρθηκαν για την υγεία τους και την πρόληψή της, να το σκεφτούν επιτέλους, – λέει ο φυτοθεραπευτής της Αγιουρβέδας, naturopath Taras Zinko.

Ένας ειδικός που μελετά και ασκεί την Αγιουρβέδα είπε για τα πιο αποτελεσματικά μπαχαρικά και βότανα για την ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος. Συγκεκριμένα, αυτό το τζίντζερ και ο κουρκουμάς δεν είναι απλώς απίστευτα αρωματικά μπαχαρικά, αλλά και εστίες μπαχαρικών για την υγεία μας. Γνωρίζατε για τις σούπερ ιδιότητες του τσαγιού Ivan, τα συνηθισμένα φύλλα βατόμουρου ή το αφέψημα του σκύλου αυξήθηκε; Οχι?! Στη συνέχεια, φροντίστε να διαβάσετε μέχρι το τέλος, να πιείτε τσάι από αυτά τα θεραπευτικά βότανα και να είστε υγιείς!

“Όσο απαγορευτικό και αν ακούγεται, τα θεμέλια για την ενίσχυση της ασυλίας είναι ένας υγιής τρόπος ζωής”

Εάν αρρωσταίνουμε συχνά (περισσότερες από μία ή δύο φορές το χρόνο), εάν ο έρπης εμφανίζεται συχνά, κρυώνουμε λίγο έξω – και έχουμε αμέσως πονόλαιμο, όλα αυτά δείχνουν ότι το ανοσοποιητικό μας σύστημα δεν αντιμετωπίζει. Αυτό ισχύει επίσης για τις χρόνιες μολυσματικές ασθένειες, όταν εντοπίζουμε μια ασθένεια και δεν μπορούμε να βγούμε από αυτήν για μήνες. Επιπλέον, τα ανοσολογικά προβλήματα μπορούν να σηματοδοτηθούν από συχνό φούσκωμα και γενικά προβλήματα του εντέρου, συνήθως αργά ή γρήγορα οδηγώντας σε ένα άτομο που αρχίζει να κρυώνει πιο συχνά. Επειδή το 70% του ανοσοποιητικού συστήματος βρίσκεται στα έντερα.

Πρέπει να τονίσω ότι υπάρχουν διάφοροι παράγοντες που επηρεάζουν σημαντικά το ανοσοποιητικό σύστημα:

Τώρα οι άνθρωποι είναι πολύ αγχωμένοι, σε συνεχή πανικό. Επομένως, είναι σημαντικό να δώσετε ιδιαίτερη προσοχή στη συναισθηματική σας κατάσταση. Πρέπει να γίνει κατανοητό ότι ο κοροναϊός είναι πολύς χρόνος, τουλάχιστον ενάμιση χρόνο. Και κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου μπορείτε να πεθάνετε όχι από το COVID, αλλά από το άγχος.

Επιπλέον, όταν βρισκόμαστε σε σταθερή κατάσταση άγχους, το άγχος συμβάλλει στην παραγωγή υπερβολικών ποσοτήτων κορτιζόλης, η οποία είναι ανοσοκατασταλτικό (μια ουσία που καταστέλλει την ανοσοαπόκριση – εκδ.)

Το άγχος καταστέλλει το ανοσοποιητικό σύστημα και σε αυτό το σημείο είναι πολύ πιο εύκολο να πάρει έναν ιό.

Κατά συνέπεια, σε μια τέτοια κατάσταση είναι απαραίτητο να εργαστείτε με την ψυχολογική σας κατάσταση: να κατανοήσετε, να αποδεχτείτε την κατάσταση που συμβαίνει, ίσως ακόμη και να συμβουλευτείτε έναν ψυχοθεραπευτή, να πιείτε καταπραϋντικά βότανα.

  • Ένας καλός ύπνος
READ  Πέντε παίκτες επαναπροσαρμόζονται στο Sydney Olympic FC πριν από την επόμενη σεζόν

Για κάποιο λόγο, πολλοί άνθρωποι αναζητούν κάποια μαγικά χάπια, βιταμίνες και δεν ακολουθούν τις συνηθισμένες συστάσεις από τις οποίες εξαρτάται η υγεία μας. Έτσι, πρέπει να κοιμηθείτε τουλάχιστον 7-8 ώρες, να κοιμηθείτε εγκαίρως (κατά προτίμηση πριν τις 22:00 ή τουλάχιστον έως τις 23:00) και όχι στις δώδεκα ή την πρώτη νύχτα. Η επιστήμη έχει αποδείξει ότι ο σωστός ύπνος προάγει επαρκές ανοσοποιητικό σύστημα.

  • Άσκηση και καθαρός αέρας

Κάντε μια βόλτα στον καθαρό αέρα, τρέξτε, κάντε γιόγκα … Οποιαδήποτε τακτική και μέτρια σωματική δραστηριότητα θα είναι χρήσιμη.

Όλοι γνωρίζουμε ότι η διατροφή επηρεάζει το ανοσοποιητικό σύστημα. Τώρα πρέπει να επανεξετάσετε επιτέλους τη διατροφή σας για υπερβολικά γλυκά και οποιοδήποτε “πρόχειρο φαγητό”. Προσθέστε περισσότερα φυσικά προϊόντα – λαχανικά, δημητριακά, όσπρια, ξηρούς καρπούς, κ.λπ., καταναλώστε την απαιτούμενη ποσότητα ινών και πρωτεϊνών. Είναι απαραίτητο να περιορίσετε ριζικά την ποσότητα απλών υδατανθράκων, ειδικά για όλα τα είδη κρουασάν, μπισκότων και κέικ, αντί να αυξήσετε την ποσότητα ολόκληρων και πιο φυσικών τροφίμων (δημητριακά ολικής αλέσεως, χόρτα, φυλλώδη λαχανικά κ.λπ.).

Μιλάμε για τουλάχιστον 25 ml νερού ανά 1 κιλό σωματικού βάρους. Επιπλέον, σας συμβουλεύω να παρακολουθείτε τη φυσιολογική λειτουργία του εντέρου για να αποτρέψετε τον αυτοεντοξικό (αυτο-δηλητηρίαση από ουσίες που παράγονται από το σώμα), καθώς και τη λειτουργία του ήπατος, έτσι ώστε η χολή να εκκρίνεται σε επαρκείς ποσότητες, θα συμβάλει σε φυσιολογικές λειτουργίες αποτοξίνωσης του ήπατος. Τότε το σώμα δεν θα δηλητηριάσει, το ανοσοποιητικό του σύστημα δεν θα αποσπαστεί η προσοχή για να αντιμετωπίσει αυτές τις δυσκοιλιότητες. Οι πόροι του ανοσοποιητικού συστήματος μπορεί απλά να μην είναι αρκετοί εάν προκύψει μια πρόσθετη ιογενής απειλή.

Όλα όσα είπα παραπάνω μπορεί να φανούν κοινό, αλλά είναι το θεμέλιο της ασυλίας μας.

Εάν ένα άτομο δεν δημιούργησε ένα ίδρυμα, αλλά άρχισε να χτίζει τοίχους, δηλαδή, παίρνει βιταμίνες, αλλά δεν έχει δημιουργήσει έναν κατάλληλο τρόπο ζωής, θα έχει λίγο νόημα. Αν και, φυσικά, είναι καλύτερο από το τίποτα…

Υπάρχει ένας πολύ δημοφιλής μύθος ότι εάν ένα άτομο έχει ισχυρή ανοσία, κάνει σπορ, τρώει σωστά, δεν θα μολυνθεί από τον ιό. Στην πραγματικότητα, εάν είμαστε αντιμέτωποι με μια νέα λοίμωξη στο σώμα μας, ο αριθμός αυτών των ιογενών σωματιδίων και η λοιμογόνος δράση τους, δηλαδή η δραστηριότητα, είναι σημαντικοί. Εάν εμφανιστεί μια λοίμωξη, τότε το έργο του σώματος είναι να αντιμετωπίσει επαρκώς αυτόν τον κίνδυνο: το ανοσοποιητικό σύστημα είναι ενεργοποιημένο, μερικές φορές χρειάζεται έως και δύο εβδομάδες για να αναγνωριστεί η απειλή. Εάν το σώμα είναι αρκετά ισχυρό, τότε η συντριπτική πλειονότητα του αντιμετωπίζει τον ιό, ενώ παράγονται αντισώματα που αποτρέπουν την εκ νέου μόλυνση. Δηλαδή, εάν έχουμε ένα σωστά λειτουργικό ανοσοποιητικό σύστημα, πιθανότατα θα μεταφέρουμε την ασθένεια σχετικά εύκολα.

READ  Ο Λίβερπουλ υπογράφει τον Έλληνα αμυντικό Κωνσταντίνο Τσίμικα από τον Ολυμπιακό

Για την υπεράσπιση της ασυλίας. Τι πρέπει να γνωρίζετε για τις βιταμίνες;

Οι βιταμίνες είναι ο ευκολότερος και πιο αποτελεσματικός τρόπος για να υποστηρίξετε το σώμα σας επιπλέον.

Υπάρχουν μελέτες που δείχνουν ότι τα άτομα που έχουν επαρκή επίπεδα βιταμίνης D στο αίμα είναι πολύ πιο εύκολα να ανεχθούν τον κοροναϊό, να αναρρώσουν γρηγορότερα, έχουν 30% λιγότερες επιπλοκές. Συνεπώς, για αυτό μπορείτε να περάσετε την ανάλυση, η οποία ονομάζεται 25 (OH): ο κανόνας – τουλάχιστον 30 νανογραμμάρια ανά χιλιοστόλιτρο αίματος. Εάν αυτός ο αριθμός είναι μικρότερος, πρέπει να απορροφήσετε τη βιταμίνη D στα φάρμακα. Σε αυτήν την περίπτωση, δεν μπορείτε να φοβάστε μεγάλες δόσεις και να πίνετε 5 χιλιάδες IU την ημέρα (η διεθνής μονάδα – στη φαρμακολογία είναι μια μονάδα μέτρησης της ποσότητας της ουσίας με βάση τη βιολογική δραστικότητα – ed.) Για 2-3 μήνες το επίπεδο της βιταμίνης D στο φυσιολογικό. . Η μόνη αντένδειξη είναι η υπερασβεστιαιμία, όταν υπάρχει υψηλό επίπεδο ολικού και ιονισμένου ασβεστίου, αλλά αυτά είναι εξαιρετικά σπάνια.

Έχει αποδειχθεί ότι ο ορυκτός ψευδάργυρος βοηθά με ιογενείς και κρύες ασθένειες. Η βιταμίνη C είναι επίσης πολύ σημαντική. Η βιταμίνη D πρέπει ακόμη να ληφθεί ως φάρμακο, αλλά ο ψευδάργυρος και η βιταμίνη C βρίσκονται στα τρόφιμα. Ηλιόσποροι, σκληρά τυριά, κέδρος, καρύδια, φασόλια, φαγόπυρο, πλιγούρι βρώμης, κριθάρι είναι πλούσιο σε ψευδάργυρο… Εάν το πάρετε σε δισκία, η συνιστώμενη δόση είναι: 15 mg την ημέρα. Φοβάμαι να προτείνω περισσότερα, επειδή ο ψευδάργυρος είναι δυνητικά τοξικός σε περίπτωση υπερδοσολογίας, επιπλέον, σας συμβουλεύω να το πίνετε με ένα διάλειμμα ένα μήνα, μπορείτε 2-3 φορές το χρόνο, κατά προτίμηση την κρύα και εκτός εποχής (φθινόπωρο και άνοιξη).

Είναι επίσης σημαντικό να δοθεί προσοχή στη βιταμίνη C, μπορεί να ληφθεί με τη μορφή του γνωστού ασκορβικού οξέος, αλλά εάν υπάρχουν προβλήματα με το γαστρεντερικό σωλήνα, ιδίως έλκη, γαστρίτιδα, διαβρώσεις, αιμορραγία, τότε αυτή η βιταμίνη πρέπει να χρησιμοποιείται με προσοχή. Οι ανάγκες του καλύπτονται καλά από πράσινα και φυλλώδη λαχανικά, λάχανο τουρσί, εποχιακά εσπεριδοειδή.

№1 μεταξύ μπαχαρικών για ενίσχυση της ανοσίας – τζίντζερ και κουρκούμη

Όπως είπα, η πέψη είναι σημαντική για καλή ανοσία. Η φυσιολογική πέψη από τη μία πλευρά μας δίνει τους πόρους για την οικοδόμηση αυτού του ανοσοποιητικού συστήματος, παρέχει όλες τις απαραίτητες βιταμίνες, ιχνοστοιχεία, πρωτεΐνες, υδατάνθρακες, λίπος και πολλά άλλα. Από την άλλη πλευρά, με καλή πέψη, έχουμε ένα ελάχιστο φορτίο στο σύστημα αποτοξίνωσης. Ως εκ τούτου, θα έδινα μεγαλύτερη προσοχή στα μπαχαρικά, επειδή λειτουργούν για να ομαλοποιήσουν την πέψη και έτσι να βοηθήσουν το ανοσοποιητικό μας σύστημα.

Φυσικά, πρώτα απ ‘όλα θα έδινα προσοχή στα μπαχαρικά που χρησιμοποιούνται στην Αγιουρβέδα ως φάρμακο – τζίντζερ και κουρκούμη. Έχουν μελετηθεί εδώ και δεκαετίες και υπάρχουν ενδείξεις ότι αυτά τα δύο μπαχαρικά έχουν ισχυρό αντιφλεγμονώδες και συγκεκριμένο ανοσορυθμιστικό αποτέλεσμα, επηρεάζουν την πέψη και το σύστημα αποτοξίνωσης. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτά τα μπαχαρικά με τη μορφή τσαγιού ή να προστεθούν στα τρόφιμα. Προσωπικά, μου αρέσει να προσθέτω τζίντζερ, κουρκούμη, κανέλα στην κλασική κομπόστα με αποξηραμένα φρούτα.

READ  Ο Weirton εκπροσωπείται καλά στο W.Va High School | Νέα, αθλητισμός, θέσεις εργασίας

Δηλαδή, όλα τα μπαχαρικά που έχουν έντονη, πικρή γεύση σύμφωνα με την Αγιουρβέδα είναι χρήσιμα για πέψη, αποτοξίνωση, αντίστοιχα, ενισχύουν επίσης το ανοσοποιητικό σύστημα. Εκτός από το τζίντζερ και τον κουρκούμη, αυτός ο κατάλογος μπορεί να περιλαμβάνει κανέλα, γλυκάνισο αστερίτιδας, καθώς και το ίδιο κοινό μαύρο πιπέρι, το οποίο έχει επίσης κάποια αντιφλεγμονώδη δράση, αν και ασθενέστερο από το τζίντζερ και το κουρκούμη. Αυτό είναι το ελάχιστο σύνολο μπαχαρικών που μπορούν να χρησιμοποιηθούν καθημερινά.

Όχι η μόνη εχινάκεια

  • Τσάι Ιβάν. Υπάρχουν μελέτες που ισχυρίζονται ότι προωθεί τη σύνθεση των Τ λεμφοκυττάρων στο σώμα (διαδραματίζουν κεντρικό ρόλο στην εφαρμογή της κυτταρικής ανοσοαπόκρισης – ed.), Περιέχει ουσίες που βελτιώνουν το ανοσοποιητικό σύστημα
  • Κινεζική λεμονόχορτο. Πολύ καλό φυτό για το νευρικό σύστημα, έχει επίσης ανοσορυθμιστική δράση.
  • Το Rosehip περιέχει πολύ μεγάλη ποσότητα βιταμινών C, E, PR. Αυτό το αφέψημα μπορεί να χρησιμοποιηθεί τόσο για την πρόληψη όσο και για τη θεραπεία. Δεν συνιστάται για άτομα με ουρολιθίαση.

  • Η γλυκόριζα είναι επίσης ένας πολύ καλός τρόπος για την ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος. Το μόνο που πρέπει να θυμάστε είναι ότι αυτό το φυτό δεν πρέπει να χρησιμοποιείται από άτομα που έχουν υψηλή αρτηριακή πίεση, επειδή τότε υπάρχει κίνδυνος καρδιακής προσβολής ή εγκεφαλικού επεισοδίου.
  • Το θυμάρι έχει υπέροχο τονωτικό αποτέλεσμα, χρησιμοποιείται για SARS επειδή έχει αποχρεμπτικό, βλεννολυτικό αποτέλεσμα.
  • Το Rhodiola rosea και ο Eleutherococcus είναι πιο εξωτικά για εμάς, αλλά εξακολουθούν να είναι γνωστά για την τονωτική τους επίδραση στο ανοσοποιητικό σύστημα.
  • Το Ginseng και το echinacea μας αρέσουν ιδιαίτερα. Αλλά υπάρχει ένα σημαντικό σημείο: με τη μακροχρόνια κατανάλωση (περισσότερο από ένα ή δύο μήνες), μπορούν να έχουν το αντίθετο αποτέλεσμα και να καταστρέψουν το σώμα. Επομένως, δεν τα προτείνω για μόνιμη χρήση, είναι πιο κατάλληλα για είσοδο στο μάθημα.
  • Τα φύλλα σμέουρων και φραγκοστάφυλου, λουλουδιών φλοιού, θαλάσσιου buckthorn και cranberries είναι επίσης χρήσιμα για τη συνολική αντίσταση του σώματος.

Δηλαδή, αντί για καφέ ή μαύρο τσάι, μπορείτε να πίνετε αφέψημα αυτών των φυτών (1 κουταλάκι του γλυκού ανά 20-300 ml νερού), συνδυάζοντάς τα μεταξύ τους, προσθέτοντας πιο ουδέτερα φυτά όπως το χαμομήλι ή το yarrow. Με αυτόν τον τρόπο θα διατηρούμε συνεχώς την ασυλία μας.

Φωτογραφία: ecihealth.ie, dailyhealth.com, iz.com.ua, agroday.com.ua, healthline.com, kamendvir.com.ua

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *