Βελτιώστε τη διατροφή σας καθώς μεγαλώνετε με αυτές τις συμβουλές ειδικών

Καθώς ο κόσμος γιορτάζει τη θηλυκότητα στις 8 Μαρτίου, ας αφιερώσουμε λίγο χρόνο για να καταλάβουμε πώς είναι η υγιεινή διατροφή για τις γυναίκες. Κυριολεκτικά. Τι πρέπει να ταΐζουμε το σώμα μας για να είναι υγιές σε όλα τα μεταβαλλόμενα στάδια της ζωής μας; Είτε είστε φοιτητής που παρακολουθεί διαδικτυακά μαθήματα είτε επιχειρηματίας που εργάζεται από το σπίτι αυτές τις μέρες. Μια νοικοκυρά που δεν ξεκουράζεται ποτέ ή μπορεί να μην ήταν από τα παραπάνω, αλλά ως γυναίκα πρέπει να ξέρεις ποια διατροφή είναι κατάλληλη για σένα και κυρίως πότε.

Είναι απαραίτητο να κατανοήσουμε τη διατροφή σε κάθε στάδιο της ανάπτυξης του σώματος μιας γυναίκας

Ξεκινώντας από τη στιγμή που είστε έφηβοι, το τι τρώτε θα καθορίσει ποιος είστε τα επόμενα χρόνια, επειδή οι διατροφικές ανάγκες είναι πλέον υψηλότερες από οποιαδήποτε άλλη στιγμή στον κύκλο της ζωής σας. Δεδομένου ότι τα εφηβικά χρόνια είναι μια περίοδος ταχείας ανάπτυξης και ανάπτυξης, η ισορροπημένη διατροφή είναι το κλειδί, καθώς η υγιεινή διατροφή είναι απαραίτητη για τη σωστή ορμονική ισορροπία. Κάποιος πρέπει να διατηρείται σε φόρμα καταναλώνοντας καλά λίπη από ψάρια, αβοκάντο, ξηρούς καρπούς, ελαιόλαδο κ.λπ. Η έναρξη της περιόδου σας σε αυτό το σημείο οδηγεί συχνά σε χαμηλή αιμοσφαιρίνη, γι’ αυτό φορτώστε τροφές πλούσιες σε σίδηρο και πρωτεΐνες και αποφύγετε τα πρόχειρα τρόφιμα που περιέχουν ραφιναρισμένη ζάχαρη, κορεσμένα και τρανς λιπαρά.

2 gch41qg

Μια ισορροπημένη διατροφή πλούσια σε πρωτεΐνες, ασβέστιο, μέταλλα και άλλα θρεπτικά συστατικά είναι απαραίτητη για μια υγιή ζωή

Εάν είστε κάτω των 30 ετών, αυτή είναι μια καλή στιγμή για να αρχίσετε να αυξάνετε την πρόσληψη ασβεστίου. Σε περίπτωση που η πανδημία συνεχίσει να καταστρέφει την ποσότητα της βιταμίνης του ήλιου που μπορείτε να απορροφήσετε, προσθέστε βιταμίνη D στη διατροφή σας για να επιτρέψετε την απορρόφηση του ασβεστίου. Εάν είστε έγκυος ή θηλάζετε, η άπαχη πρωτεΐνη, ο σίδηρος και η βιταμίνη C (για την απορρόφηση του σιδήρου) είναι απαραίτητα για εσάς. Σε περίπτωση προγραμματισμού εγκυμοσύνης, η λήψη συμπληρώματος διατροφής που αποτελείται από βιταμίνη D, B12, σίδηρο, ασβέστιο και φολικό οξύ είναι απαραίτητη. Μια ισορροπημένη διατροφή για όλες τις γυναίκες αυτής της ηλικίας θα πρέπει να περιλαμβάνει κρέας, γαλακτοκομικά, θαλασσινά, πράσινα φυλλώδη λαχανικά, όσπρια, δημητριακά, ξηρά φρούτα και φρούτα πλούσια σε εσπεριδοειδή.

READ  Μια νέα ανακάλυψη στην αστρονομία: η μαύρη τρύπα περιστρέφεται

Ομαλώστε τη μετάβαση στην εμμηνόπαυση περιορίζοντας τα τρόφιμα πλούσια σε αλάτι, συντηρητικά και κορεσμένα λίπη. Οι γυναίκες στα 40 και στα 50 τους πρέπει να καλωσορίζουν περισσότερο ασβέστιο και σίδηρο, τροφές πλούσιες σε αντιοξειδωτικά όπως μούρα, κακάο, πράσινο τσάι και περισσότερες τροφές με φυτικές ίνες όπως δημητριακά ολικής αλέσεως, λαχανικά και φρούτα. Εκτός από τις βιταμίνες D και C, μια άλλη βιταμίνη που δεν μπορούμε να αγνοήσουμε καθώς γερνάμε είναι η Β12, η ​​οποία είναι υπεύθυνη για τη νευρολογική λειτουργία και είναι συνήθως ανεπαρκής στους χορτοφάγους, οπότε συμπληρώστε τη διατροφή σας συνειδητά με τροφές εμπλουτισμένες με βιταμίνη Β12, εάν δεν τη λαμβάνετε φυσικά. . Δεδομένου ότι οι μεταβολικές διαταραχές και οι ανεπάρκειες βιταμινών εμφανίζονται συχνότερα σε αυτήν την ηλικιακή ομάδα, μια δίαιτα χαμηλού γλυκαιμικού δείκτη υψηλής πρωτεΐνης σε συνδυασμό με τακτική άσκηση είναι απαραίτητη.

86εκμε1ο

Ακολουθήστε μια υγιεινή διατροφή που συμπληρώνεται πίνοντας νερό τακτικά και ασκώντας συχνά

Η ηλικία μπορεί να είναι απλώς ένας αριθμός, αλλά αν θέλετε να διατηρήσετε τη φυσική σας κατάσταση και να είστε δραστήριοι ακόμη και άνω των 60 ετών, τότε η ποσότητα των θρεπτικών συστατικών στο φαγητό σας θα πρέπει να αυξηθεί αναλογικά. Ως γυναίκα στα τελευταία της χρόνια, η διατροφή σας θα πρέπει ήδη να περιλαμβάνει όλα όσα προτείνονται παραπάνω. Αυτό σημαίνει ότι τα τρόφιμα πλούσια σε ασβέστιο, σίδηρο και πρωτεΐνες λαμβάνουν μεγάλο ποσοστό επεξεργασμένων τροφών και τα κορεσμένα λίπη και επιπλέον αλάτι δεν λαμβάνουν όχι. Άλλες κόκκινες σημαίες σε αυτή την ηλικία είναι τα πικάντικα τρόφιμα που μπορεί να οδηγήσουν σε προβλήματα οξύτητας και τα πάρα πολλά γλυκά που μπορεί να οδηγήσουν σε ανισορροπία σακχάρου και τελικά διαβήτη. Θα πρέπει να συνειδητοποιήσει κανείς ότι η αποφυγή των γαλακτοκομικών προϊόντων λόγω δυσανεξίας στη λακτόζη δεν είναι λύση και θα πρέπει αντ ‘αυτού να τρώει γαλακτοκομικά προϊόντα που είναι πλούσια σε ασβέστιο και πρωτεΐνες.

READ  Η πρόοδος συνεχίζεται στις δοκιμές του διαστημικού τηλεσκοπίου James Webb

Ανεξάρτητα από την ηλικία σας, πίνετε άφθονο νερό για να διατηρείτε το σώμα σας καλά ενυδατωμένο, προσθέστε ένα θρεπτικό ρόφημα στη διατροφή σας για μια υγιή ισορροπία θρεπτικών συστατικών και κοιμηθείτε αρκετά ώστε να αισθάνεστε αναζωογονημένοι και ανανεωμένοι. Παραμείνετε ενεργοί με την κατάλληλη για την ηλικία σας άσκηση και δώστε εξίσου σημασία στην ψυχική σας ευεξία. Ένας τρόπος ζωής που συνδυάζει όλα αυτά με μια υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή θα εξασφαλίσει ότι θα απολαύσετε τη θηλυκότητα σε κάθε στάδιο της ζωής σας.

(Εκτός από τον τίτλο, αυτή η ιστορία δεν έχει επιμεληθεί το συνεργείο του NDTV και δημοσιεύεται από δελτίο τύπου)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *