Διανοητική ευεξία: 5 πρακτικές για μια άγνωστη και υπερ-υγιή ευεξία

Πώς να βελτιώσετε την πνευματική ευεξία – ευεξία

Πολλοί άνθρωποι μπορεί να έχουν επίγνωση της επίγνωσης και της σημασίας της για την ψυχική υγεία, αλλά έχετε σκεφτεί ποτέ την πνευματική ευημερία; Ακριβώς όπως η θρέψη και η άσκηση του φυσικού σώματος είναι κρίσιμη για την υγεία μας, Το να πηγαίνεις τον εγκέφαλό σου στο γυμναστήριο, να εξελίσσεσαι συνεχώς και να τροφοδοτείς τον εγκέφαλό σου είναι εξίσου σημαντικό.

Σύμφωνα με το Κέντρο Ευεξίας και Προαγωγής Υγείας του Πανεπιστημίου Χάρβαρντ, μερικά από τα πιθανά οφέλη της πνευματικής ευεξίας (ή πνευματικής ευεξίας) περιλαμβάνουν: βελτιωμένη γνωστική ικανότητα, βελτιωμένη εστίαση και μνήμη και αυξημένη διαύγεια στο μυαλό. σκέψη. Δημιουργεί επίσης μια πιο διεγερτική εμπειρία ζωής, αναπτύσσει προσωπικές αξίες και απόψεις και μας δίνει τη δυνατότητα να έχουμε πιο ανοιχτό μυαλό.

Τι είναι η πνευματική ευημερία;

Η πνευματική ευεξία είναι «ευεξία του νου», λέει ο Michael Ebbinger, διευθυντής του Spokane University Center for Innovation στο Washington State University (WSU).

Ο Randy McCoy, αντιπρόεδρος προϊόντων και προγράμματος σπουδών στο The Little Gym, ένα κέντρο φυσικής ανάπτυξης και εμπλουτισμού παιδιών με έδρα την Αριζόνα, είπε στο Newsweek: «Η πνευματική ευημερία έχει να κάνει πολύ με την επιθυμία και την ικανότητα να επεκτείνει κανείς τις γνώσεις και τις δεξιότητές του μέσω της συνεχούς μάθησης, της παραγωγικής περιέργειας, της δημιουργικότητας, της σκέψης και της εξερεύνησης».

(Getty Images)

Η βελτίωση της πνευματικής ευημερίας περιλαμβάνει “ρήμα ή βύθιση” στα παραπάνω στοιχεία. Για παράδειγμα, αν κάποιος μπορεί να είναι ενεργός ακροατής πολλών μορφών κλασικής μουσικής και να είναι μαθητής βιόλας. Άλλοι μπορεί να επιλέξουν να ζωγραφίσουν, να γράψουν ποίηση, να μάθουν νέες δεξιότητες και να διαβάσουν κάθε είδους πηγές ειδήσεων για να αποκτήσουν καλή γνώση.

READ  Ποια είναι η ώρα και γιατί προχωρά;

Είναι επίσης σημαντικό να κατανοήσουμε τη σχέση μεταξύ της πνευματικής ευεξίας, της σωματικής δραστηριότητας και της άσκησης, είπε ο McCoy. «Οι ίδιες περιοχές του εγκεφάλου που είναι υπεύθυνες για τα καθήκοντα της γνωστικής σκέψης ενεργοποιούνται και αναπτύσσονται κατά τη διάρκεια της σωματικής δραστηριότητας και της άσκησης, πράγμα που σημαίνει ότι Όταν το σώμα κινείται, ο εγκέφαλος επανέρχεται στη ζωή».Είπε.

Ο εγκέφαλος αλλάζει σε Κορυφαίος Εξοπλισμός και αυτος “Ετοιμος για δουλειά” Ενώ κάνουμε σωματική δραστηριότητα και παραμένουμε σε αυτή τη μέγιστη ταχύτητα για μεγάλο χρονικό διάστημα, ακόμη και αφού σταματήσουμε να είμαστε ενεργοί. Αυτή η επίδραση στον εγκέφαλο δεν είναι προσωρινή. «Έχει θετική και διαρκή επίδραση στη λειτουργία του εγκεφάλου και τη νευροπλαστικότητα, την ικανότητα του εγκεφάλου να αλλάζει και να προσαρμόζεται στην εμπειρία»πρόσθεσε ο McCoy.

Πάντα να διαβάζεις.  Πάνω από όλα λογοτεχνία.  Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει κλασικά ή σύγχρονα έργα και να μάθετε περισσότερα για τα τρέχοντα γεγονότα
Πάντα να διαβάζεις. Πάνω από όλα λογοτεχνία. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει κλασικά ή σύγχρονα έργα και να μάθετε περισσότερα για τα τρέχοντα γεγονότα

Η εκτελεστική λειτουργία είναι σημαντική για ένα σύνολο βασικών γνωστικών δεξιοτήτων που μας επιτρέπουν να το κάνουμε αυτό Διανοητικά πολλαπλές εργασίες Αυτό σημαίνει να εργάζεστε διανοητικά και να θυμάστε πολλά πράγματα ταυτόχρονα, διατηρώντας παράλληλα την εστίαση, φιλτράροντας τους περισπασμούς και ακόμη και να κάνετε δημιουργικές προσαρμογές «εν κινήσει».

Με όλα αυτά στο μυαλό λοιπόν, Ένας τρόπος για να βελτιώσετε σίγουρα την πνευματική ευημερία είναι να διατηρήσετε έναν σωματικά δραστήριο τρόπο ζωής “Βοηθά τον εγκέφαλο να είναι απασχολημένος και χαρούμενος”, είπε ο ΜακΚόι.

Αυτές είναι μερικές από τις δραστηριότητες πνευματικής ευεξίας:

Ανάγνωση

Πάνω από όλα λογοτεχνία. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει κλασικά ή σύγχρονα έργα και να μάθετε περισσότερα για τα τρέχοντα γεγονότα. Ανάμεσα στις πιο εύκολες δραστηριότητες για τη βελτίωση της πνευματικής ευημερίας είναι η ανάγνωση περισσότερης λογοτεχνίας, σύμφωνα με τον Ebbinger. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει την ανάγνωση κλασικών ή σύγχρονων έργων και την εκμάθηση περισσότερων για τα τρέχοντα γεγονότα. «Η συνεχής μάθηση συμβαίνει πάντα σε όσους εργάζονται για να βελτιώσουν την πνευματική τους ευημερία», είπε.

READ  Τηλεσκόπιο Webb με καύσιμο για να πετάξει, έτοιμο να σηκωθεί πάνω από έναν εκτοξευτή - Διαστημική πτήση τώρα

Είναι επιθυμητό να συνδυάζονται διαφορετικά στοιχεία πνευματικής ευημερίας. Για παράδειγμα, μπορεί κανείς να ασχοληθεί με τη συνεχή μάθηση διαβάζοντας τα έργα του Γκαίτε και ακούγοντας αυτές τις λέξεις να μπαίνουν σε μια κλασική μουσική σύνθεση. Μπορεί επίσης να υπάρχει μια δημιουργική πλευρά όταν παίζω ένα κομμάτι που βασίζεται σε ποίημα ή πεζό έργο του Γκαίτε ή συνθετών όπως ο Γιοχάνες Μπραμς.

Πηγαίνετε έξω και παίξτε

Κάντε μια βόλτα, βγείτε έξω για να δείτε τον κόσμο και κρατήστε πάντα τη διασκεδαστική πλευρά
Κάντε μια βόλτα, βγείτε έξω για να δείτε τον κόσμο και κρατήστε πάντα τη διασκεδαστική πλευρά

Όπως αναφέρθηκε, η σωματική δραστηριότητα διατηρεί τον εγκέφαλο υγιή, είπε ο McCoy, επειδή θα ενεργοποιήσει τους νευροδιαβιβαστές στον εγκέφαλο και θα τους «συνδέσει και θα πυροδοτήσει».

Ακόμη και να πάτε μια βόλτα με τα παιδιά σας μπορείτε να έχετε “Σημαντική επίδραση” για την πνευματική τους ευημερία, σύμφωνα με τον McCoy. Συνιστά να γίνει αυτό μέρος της τακτικής ρουτίνας της οικογένειάς του.

“Περπατάω στη φύση σχεδόν κάθε μέρα. Διαπιστώνω ότι όταν το σώμα μου κινείται και το μυαλό μου είναι χαλαρό, το μυαλό μου γίνεται πιο δημιουργικό και σκέφτομαι μερικές από τις καλύτερες ιδέες μου”, είπε. Πολλοί συνιστούν να μην χάσετε την αίσθηση του χιούμορ με αυτόν τον τρόπο.

Ενεργειακοί υπνάκοι για τον εγκέφαλο και το σώμα

Δίνοντας διάλειμμα στο μυαλό και το σώμα σας μπορεί να κάνει τον εγκέφαλό σας πιο δυνατόείπε ο ΜακΚόι. Το να αφιερώνετε πέντε λεπτά την ημέρα για να καθίσετε ή να ξαπλώσετε και να ασκήσετε κάποια μορφή διαλογισμού ενσυνειδητότητας μπορεί να «κάνει θαύματα» για το σώμα και το μυαλό σας.

"Οι ειδικοί λένε ότι το να κάνετε διάλειμμα στο μυαλό και το σώμα σας μπορεί να ενισχύσει τη δύναμη του εγκεφάλου σας
Οι ειδικοί λένε: «Το να δώσετε ένα διάλειμμα στο μυαλό και το σώμα σας μπορεί πραγματικά να αυξήσει τη δύναμη του εγκεφάλου σας».

Για όσους μπορεί να μην έχουν πέντε λεπτά στη διάθεσή τους ή να το βρουν πολύ μεγάλο (ειδικά παιδιά και έφηβοι), Τα ίδια οφέλη μπορούν να επιτευχθούν με τη λήψη μόλις 30 δευτερολέπτων «Καθίστε αναπαυτικά, χαλαρώστε και πάρτε μια βαθιά ανάσα».

READ  Όταν ο καιρός το επιτρέπει, το SpaceX θα προσπαθήσει να ξεκινήσει ένα πρωτότυπο του Starship σήμερα

Ακόμη και μόνο πέντε αναπνοές μπορούν να προσφέρουν έναν καλό υπνάκο για τον εγκέφαλο και το σώμα. «Αναπνεύστε με θετικότητα και ευτυχία», είπε, «και εκπνεύστε το «χάος».

Βγείτε έξω με τους φίλους σας

Η ευτυχία μπορεί να αυξηθεί όταν περνάμε μια μέρα με φίλους
Η ευτυχία μπορεί να αυξηθεί όταν περνάμε μια μέρα με φίλους

Σύμφωνα με τον McCoy, μελέτες έχουν δείξει ότι το να περνάς χρόνο με φίλους και αγαπημένα πρόσωπα σε τακτική βάση όχι μόνο θα αυξήσει το επίπεδο ευτυχίας σου αλλά και το προσδόκιμο ζωής σου.

Ο ειδικός κατέληξε στο συμπέρασμα ότι «η κοινωνικοποίηση, η συζήτηση και η ανταλλαγή ιδεών είναι σαν υγιεινή τροφή για τον εγκέφαλο».

Συνέχισε να διαβάζεις:

8 εργασίες από τη νευροεπιστήμη για να «ξέρει» ο εγκέφαλος πότε είναι ώρα για ύπνο

Το μέλλον της ευημερίας σύμφωνα με τον Αργεντινό ειδικό σε θέματα υγείας: «Σύντομα, το να είσαι συνεχώς στο κινητό σου τηλέφωνο θα μας κάνει ντροπαλούς»

Κόστα Ρίκα: Πώς η Γη της Επαγγελίας έγινε μακροζωία και ποιότητα ζωής

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *