Η διαλείπουσα νηστεία δεν είναι καλύτερη από το να τρώτε λιγότερο

από τότε διαλείπουσα νηστεία έχει γίνει Kourtney Kardashian Μόδα υγείας, σκεπτικιστές πίεσης Μια ερώτησηΘα μπορούσαν τα οφέλη του να είναι απλώς το αποτέλεσμα του περιορισμού των θερμίδων;

Εάν περιορίσετε τον χρόνο που τρώτε κάθε μέρα, είναι πιθανό να καταναλώνετε λιγότερο φαγητό. Η πτώση των κιλών μπορεί να είναι – εκτός από ορισμένα από τα παράπλευρα οφέλη που παρατηρούνται στη διαλείπουσα νηστεία, όπως π.χ. χαμηλά επίπεδα ινσουλίνης και υψηλότερα επίπεδα ανθρώπινη αυξητική ορμόνη Είναι το αποτέλεσμα της παλαιότερης στρατηγικής απώλειας βάρους: τρώτε λιγότερο.

Κλινική δοκιμήπου δημοσιεύτηκε την περασμένη εβδομάδα στο noble New England Journal of Medicine, Δώστε οδηγίες σε περισσότερα από 100 άτομα να περιορίσουν τη θερμιδική τους πρόσληψη για 12 μήνες. Δεν βρήκε καμία σημαντική διαφορά στα αποτελέσματα για ένα μέρος της μελέτης που ασκούσε επίσης διαλείπουσα νηστεία.

τι νέα – Οι δύο ομάδες περιόρισαν τη διατροφή τους σε 1.500 έως 1.800 θερμίδες την ημέρα για τους άνδρες και 1.200 έως 1.500 θερμίδες την ημέρα για τις γυναίκες. (Ο μέσος άνθρωπος στην Κίνα όπου διεξήχθη η μελέτη, φάτε περίπου 3.000 θερμίδες την ημέρα, περίπου 600 λιγότερες από τον αμερικανικό μέσο όρο.) Μια ομάδα, που αποτελούσε περίπου τους μισούς συμμετέχοντες, περιορίστηκε επίσης στο να τρώει οκτώ ώρες την ημέρα, μιμούμενος έναν τύπο διαλείπουσας νηστείας.

Οι συγγραφείς της μελέτης έγραψαν ότι οι μετρήσεις της απώλειας βάρους «δεν διέφεραν σημαντικά στις δύο ομάδες». Στο όριο των 12 μηνών, η ομάδα διαλείπουσας νηστείας είχε:

  • Έχασαν κατά μέσο όρο 17,6 κιλά, σε σύγκριση με 13,8 για εκείνους που περιόρισαν μόνο θερμίδες
  • παρουσίασε μέτρια μείωση σε ΔΜΣ Από 2,9 έναντι 2,3
  • Με την επιφύλαξη μείωσης, η μέση περιφέρεια απορριμμάτων ήταν 3,5 ίντσες, έναντι 2,8 .
  • Υποβλήθηκαν σε μια μέση αλλαγή στο σωματικό λίπος κατά 4,3 τοις εκατό, έναντι τριών στην ομάδα ελέγχου
READ  Το μυστήριο του περίεργου νέφους του Άρη έχει αρχίσει να καταρρέει

Οι διαφορές ήταν μέτριες. Οι συγγραφείς της μελέτης κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι «το πρόγραμμα διατροφής με περιορισμένο χρόνο δεν είχε ως αποτέλεσμα μεγαλύτερη απώλεια βάρους από το ημερήσιο σχήμα με περιορισμό θερμίδων».

Οι ερευνητές εξέτασαν επίσης ορισμένα άλλα μέτρα υγείας, όπως η αρτηριακή πίεση, τα επίπεδα γλυκόζης και τα επίπεδα λιπιδίων. Δεν υπήρχαν αξιοσημείωτες διαφορές ούτε σε αυτά.

Πώς το έκαναν; Ερευνητές στο Guangzhou της Κίνας στρατολόγησαν 139 συμμετέχοντες, όλοι στην κατηγορία παχυσαρκίας του ΔΜΣ, με μέσο όρο 31,5.

Όλοι συμφώνησαν στον ίδιο περιορισμό θερμίδων. Οι συμμετέχοντες έλαβαν διατροφικές συμβουλές και σέικ πρωτεΐνης για να παραμείνουν σε καλό δρόμο. Καθώς εξήντα εννέα από τους 139 όρισαν την πρόσληψη τροφής από τις 8 π.μ. έως τις 4 μ.μ. όπως είχε προγραμματιστεί, οι δύο ομάδες είχαν παρόμοια ελλείμματα θερμίδων κατά τη διάρκεια της μελέτης.

Οι εφαρμογές μέτρησης θερμίδων έχουν γίνει ένας δημοφιλής τρόπος διατήρησης υγιεινών διατροφικών συνηθειών. Oscar Wong/Moment/Getty Images

Η μελέτη είχε καλό ποσοστό διατήρησης. 135 από τους αρχικούς 139 συμμετέχοντες ολοκλήρωσαν το εξάμηνο πρόγραμμα και 118 συνέχισαν για άλλους έξι μήνες.

γιατί έχει σημασία – Μερικοί ερευνητές έχουν προτείνει μια ποικιλία υποτιθέμενων αποκλειστικών πλεονεκτημάτων της διαλείπουσας νηστείας (IF) ή εξηγήσεις για το γιατί το να προσφέρεις στο σώμα σου ένα παρατεταμένο διάλειμμα από την πέψη έχει σημαντικά οφέλη.

αν είναι δυνατόν μειωμένη όρεξη Με την επιβράδυνση του μεταβολισμού σας. Κάποιοι ερευνητές το πιστεύουν επίσης Μπορεί να κάνει την πέψη με το εσωτερικό σας ρολόι και δημιουργώντας μια πιο ομαλή διαδικασία, επιτρέποντας στα κύτταρα να επεξεργαστούν αυτό που έχετε ήδη φάει πριν εκτεθούν σε άλλη ποσότητα γλυκόζης. Αυτό το διάλειμμα μπορεί να δώσει στα κύτταρα την ευκαιρία να εργαστούν σε άλλες εργασίες, όπως η διάσπαση των τοξινών και αποκατάσταση της βλάβης των ιστών.

Η χρονικά περιορισμένη διατροφή ως εναλλακτική λύση στη διαχείριση βάρους

κάποιες μελέτες Το IF έχει συνδεθεί με μειώσεις στους βιοδείκτες μεταβολικής νόσου, όπως ο διαβήτης, και αυξήσεις στους δείκτες της καρδιαγγειακής υγείας και μπορεί Αυξημένη ανθρώπινη αυξητική ορμόνη.

READ  Οι θεατές του TikTok λένε ότι το Giant Wasp Twerking στο πόμολο

Σημαίνει κάτι από αυτά ότι η διαλείπουσα νηστεία είναι καλύτερη από την απλή κατανάλωση λιγότερων θερμίδων για την ανθρώπινη υγεία, ειδικά για την απώλεια βάρους και την ανακούφιση των αρνητικών επιπτώσεων της παχυσαρκίας; Επιστήμη Ακόμα δουλεύει πάνω σε αυτό.

Αλλά οι ερευνητές λένε ότι το IF λειτουργεί ως στρατηγική εάν βοηθά στην επίτευξη του ευρύτερου στόχου του να τρώμε λιγότερο. Από τη μελέτη:

Ωστόσο, τα ευρήματά μας υποδηλώνουν ότι το πρόγραμμα διατροφής με περιορισμένο χρόνο ήταν μια εναλλακτική επιλογή διαχείρισης βάρους. Αναμένουμε ότι αυτά τα δεδομένα υποστηρίζουν τη σημασία του περιορισμού της πρόσληψης θερμίδων κατά την τήρηση ενός χρονικά περιορισμένου διατροφικού σχήματος.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *