Η μελέτη λέει ότι η καταπολέμηση της κατάθλιψης δεν απαιτεί πολλή άσκηση

«Τα περισσότερα οφέλη προκύπτουν όταν μετακινούμαστε από την αδράνεια σε τουλάχιστον μερικά», έγραψαν οι συγγραφείς της μελέτης.

Συνιστώμενα επίπεδα άσκησης στις Ηνωμένες Πολιτείες, σύμφωνα με Κέντρα Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων των ΗΠΑΣυμπεριλαμβανομένης της μέτριας αερόβιας δραστηριότητας (όπως γρήγορο περπάτημα) για 2,5 ώρες την εβδομάδα, καθώς και άσκηση όλων των βασικών μυϊκών ομάδων δύο φορές την εβδομάδα.

Εναλλακτικά, ένα άτομο μπορεί να επιλέξει έντονη αερόβια άσκηση, όπως τρέξιμο, για 1,25 ώρες κάθε εβδομάδα, μαζί με την ίδια ποσότητα προπόνησης ενδυνάμωσης.

Η μέτρια έως έντονη άσκηση είναι ευεργετική για εμάς, Σύμφωνα με το Κέντρο Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων. Βελτιώνει τον ύπνο, μειώνει την αρτηριακή πίεση, προστατεύει από καρδιακές παθήσεις, διαβήτη και καρκίνο. μειώνει το άγχος? Τονώνει τη διάθεση και καταπολεμά το άγχος και την κατάθλιψη.

Αλλά στον πολυάσχολο κόσμο του σήμερα, πολλοί άνθρωποι δυσκολεύονται να πάνε για τζόκινγκ ή να επισκεφτούν το γυμναστήριο. Προσθέστε την κατάθλιψη στο μείγμα, καθώς οι ειδικοί λένε ότι το κίνητρο για άσκηση μειώνεται ακόμη περισσότερο.

Κάθε λίγο βοηθάει

μετα-ανάλυση, Δημοσιεύτηκε την Τετάρτη στο JAMA Psychiatryσε 15 μελέτες στις οποίες συμμετείχαν περισσότερα από 190.000 άτομα για να καθοριστεί η ποσότητα άσκησης που απαιτείται για τη μείωση της κατάθλιψης.

Η μελέτη ανέφερε ότι οι ενήλικες που ασχολούνταν με δραστηριότητες ισοδύναμες με 1,25 ώρες γρήγορο περπάτημα την εβδομάδα είχαν 18% χαμηλότερο κίνδυνο κατάθλιψης σε σύγκριση με εκείνους που δεν ασκούνταν.

Οι συγγραφείς της μελέτης είπαν ότι η μετάβαση σε «όγκο δραστηριότητας που ισοδυναμεί με 2,5 ώρες γρήγορο περπάτημα την εβδομάδα σχετίζεται με 25% χαμηλότερο κίνδυνο κατάθλιψης».

READ  Η νέα επιδημία Έμπολα στη Λαϊκή Δημοκρατία του Κονγκό είναι πιθανό να εξαπλωθεί σε γειτονικές χώρες: ΠΟΥ
Κοιμηθείτε γρηγορότερα με νοητικά κόλπα που ηρεμούν το αγωνιστικό μυαλό σας

Η μελέτη είπε ότι τα οφέλη ήταν ισχυρότερα όταν ένα άτομο μετακινήθηκε από το να είναι απλώς καναπές στο να προσθέσει κίνηση στη μέρα. Ωστόσο, η άσκηση σε συνιστώμενα επίπεδα δεν απέφερε πρόσθετα οφέλη.

«Τα ευρήματά μας έχουν σημαντικές νέες επιπτώσεις για τους επαγγελματίες υγείας που κάνουν συστάσεις για τον τρόπο ζωής, ιδιαίτερα για ανενεργά άτομα που μπορεί να θεωρούν τον τρέχοντα προτεινόμενο στόχο (της άσκησης) ως μη ρεαλιστικό», έγραψαν οι συγγραφείς.

προ-αναζήτηση

μελέτη Αναρτήθηκε το 2018 βρήκε παρόμοια αποτελέσματαΟι άνθρωποι που ασκούνταν είχαν περίπου 43% λιγότερες ημέρες κακής ψυχικής υγείας.

«Ακόμα και μόνο το περπάτημα τρεις φορές την εβδομάδα φαίνεται να προσφέρει στους ανθρώπους καλύτερη ψυχική υγεία από το να μην ασκούνται καθόλου», είπε ο συγγραφέας της μελέτης. Adam Chagrod, βοηθός βοηθός καθηγητής στην ψυχιατρική στο Πανεπιστήμιο Yale, για το CNN εκείνη την εποχή.

Μια μελέτη του 2018 διαπίστωσε ότι η άσκηση σε συνεδρίες 45 λεπτών τρεις έως πέντε φορές την εβδομάδα ήταν πιο ευεργετική για τη βελτίωση της ψυχικής υγείας. Ωστόσο, η μελέτη ανέφερε ότι ακόμη και η οικιακή εργασία μειώνει τις κακές μέρες ψυχικής υγείας κατά περίπου 10%.

Καλύτερο Fitness Tracker του 2021 (Η εικόνα προσφέρθηκε από το CNN Underscored)
ένα Μελέτη που δημοσιεύτηκε το 2020 Διαπίστωσα ότι ακόμη και η ελαφριά άσκηση βοηθά στην προστασία των παιδιών από την κατάθλιψη. Μια μελέτη του 2020 αποκάλυψε ότι 60 λεπτά απλής κίνησης την ημέρα στην ηλικία των 12 ετών συνδέονταν με μέση μείωση 10% της κατάθλιψης στην ηλικία των 18 ετών.

Οι τύποι κίνησης περιλάμβαναν τρέξιμο, ποδήλατο και περπάτημα καθώς και δραστηριότητες όπως π.χ Κάνοντας δουλειές του σπιτιού, ζωγραφίζοντας ή παίζοντας ένα μουσικό όργανο.

READ  Υπάρχουν επίσης κοιτάσματα πάγου στους πόλους του Ερμή

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *