Η NASA Rover Curiosity γιορτάζει την 3000 ημέρα στον Άρη με ένα εκπληκτικό πανόραμα του πλανήτη – Barrie 360

Sophie Lewis – CBS News

Πρακτορείο της NASA Περιέργεια περιέργεια Μόλις γιόρτασα ένα σημαντικό ορόσημο – 3000 ημέρες στον Άρη. Για να γιορτάσει την περίσταση, το διαστημικό γραφείο το έχει Στήθος Ένα εκπληκτικό νέο πανόραμα του κόκκινου πλανήτη που τραβήχτηκε από τον rover.

Το διαστημικό σκάφος Curiosity προσγειώθηκε στον Άρη στις 6 Αυγούστου 2012. Ωστόσο, οι επιστήμονες παρακολουθούν τις δραστηριότητές του τις ημέρες του Άρη, που ονομάζονται “Sols”, οι οποίες είναι ελαφρώς μεγαλύτερες από τις ημέρες της Γης, κατά μέσο όρο 24 ώρες και 39 λεπτά.

Το νέο επικό πανόραμα, το οποίο κυκλοφόρησε η διαστημική υπηρεσία την Τρίτη, αποτυπώνει τη θέα του κρατήρα Gale πλάτους 96 μιλίων και ενός τμήματος του όρους Sharp, του κεντρικού βουνού του. Αποτυπώθηκε από τα μάτια του Curiosity, AKA the Mast Camera.

Αυτό το πανόραμα, αποτελούμενο από 122 μεμονωμένες εικόνες ομαδοποιημένες, τραβήχτηκε από το rover Curiosity Mars της NASA στις 18 Νοεμβρίου 2020, το οποίο είναι Sol 2946 ή Sol. NASA / JPL-CALTECH / MSSS

Το Curiosity ανεβαίνει σταδιακά και εξερευνά το όρος Sharp ύψους 3 μιλίων από το 2014. Το πιο πρόσφατο εύρημα του, που συλλαμβάνεται στο πανόραμα, είναι μια σειρά διακριτικών πετρωμάτων που μοιάζουν με πάγκο που μπορούν να σχηματιστούν λόγω διάβρωσης καθώς και κατολισθήσεων.

Τα στρώματα βράχου στο βουνό σχηματίστηκαν από υδάτινα σώματα πριν από δισεκατομμύρια χρόνια. “Η ομάδα Curiosity έχει δει παγκάκια στο Gale Crater”, είπε η NASA, “αλλά σπάνια είναι μια τόσο γραφική συγκέντρωση σκαλοπατιών.”

“Η επιστημονική μας ομάδα είναι ενθουσιασμένη που βλέπει πώς σχηματίστηκε και τι σημαίνει για το αρχαίο περιβάλλον στο Gale”, δήλωσε ο επιστήμονας του έργου Curiosity, Ashwin Vasavada, του Jet Propulsion Laboratory της NASA.

Το πανόραμα είναι στην πραγματικότητα μια σύνθεση 122 φωτογραφιών που τραβήχτηκε από τον Curiosity στις 18 Νοεμβρίου. Αφού το πήρε, το rover συνέχισε να ανεβαίνει σε ψηλότερα εδάφη, και πήγε στο επόμενο κύριο στρώμα, που ονομάζεται “μονάδα που φέρει θειικό άλας”.

READ  Ένα ρομπότ της NASA τραβάει ένα selfie με πολλά γαλλικά ονόματα στην επιφάνεια του Άρη

Από το ξεκίνημα της αποστολής του, το Curiosity ερευνά συνθήκες που μπορεί να είχαν υποστηρίξει προηγουμένως τη ζωή, συλλέγοντας δείγματα βράχου στο δρόμο για ανάλυση.

Είχε μια σειρά εξειδικεύσεων Επιτεύγματα, Συμπεριλαμβανομένης της εύρεσης στοιχείων ότι ο πλανήτης περιείχε σταθερό υγρό νερό, ανακαλύπτοντας ότι ο πλανήτης κάποτε ήταν κατάλληλος για τη ζωή και βρίσκοντας οργανικά μόρια άνθρακα, τα δομικά στοιχεία της ζωής. Διαπίστωσε επίσης ότι το μεθάνιο είναι παρόν και ενεργό στην ατμόσφαιρα του κόκκινου πλανήτη, ανακάλυψε επίπεδα ακτινοβολίας που θα μπορούσαν να δημιουργήσουν κινδύνους για την υγεία του ανθρώπου και κατέληξε στο συμπέρασμα ότι η ατμόσφαιρα του Άρη ήταν παχύτερη από αυτήν που είναι σήμερα.

Το διαστημικό σκάφος Sister Curiosity θα συμμετάσχει σύντομα. ΠροσδιορισμόςΌταν προσγειώνεται στον κόκκινο πλανήτη τον Φεβρουάριο. Το Tenacity έχει σχεδιαστεί για να φέρει δείγματα από τον Άρη πίσω στη Γη, σηματοδοτώντας το πρώτο ταξίδι μετ ‘επιστροφής σε άλλο πλανήτη.

Αφήστε μια απάντηση