Μόλις 30 λεπτά ενός είδους άσκησης μπορούν να ενισχύσουν σημαντικά τα αποτελέσματα της θεραπείας

Γνωρίζουμε αυτή την άσκηση Ωφελήστε την ψυχική υγεία. Ξέρουμε επίσης ότι πολλοί Πρόσωπα Δεν της αρέσει η άσκηση – είναι ένα παζλ για τους επιστήμονες που θέλουν να χρησιμοποιήσουν την άσκηση για τη θεραπεία προβλημάτων ψυχικής υγείας.

Jacob MayerΟ D., επίκουρος καθηγητής στην Πολιτεία της Αϊόβα, και η ομάδα του είναι μεταξύ εκείνων που θέλουν να ανακαλύψουν πιο «χρήσιμους και πρακτικούς τρόπους χρήσης της άσκησης», μου λέει. Ανακαλύψτε μια περίεργη σχέση: η άσκηση μπορεί να αυξήσει τη δύναμη Ψυχιατρική θεραπεία.

Αυτή η θεωρία είναι ότι η άσκηση μπορεί να δημιουργήσει ένα χρονικό παράθυρο στο οποίο ένα άτομο με κατάθλιψη είναι πιο εύκολο να κάνει κάτι ψυχολογικό ή γνωστικό. Προκαταρκτική μελέτη που δημοσιεύθηκε τον Μάρτιο του 2022 Υποστηρίζει αυτόν τον ισχυρισμόενώ το αρχείο πιλοτική μελέτη Στην πραγματικότητα δείχνει: σε μια μικρή ομάδα 10 συμμετεχόντων, ασκούνται για 30 λεπτά πριν από μια ώρα εικονικής προπόνησης Γνωσιακή συμπεριφορική θεραπεία Έμπειρη μείωση των καταθλιπτικών συμπτωμάτων.

«Θέλουμε πραγματικά να μάθουμε «πώς» ή «γιατί» συμβαίνει αυτό – τι συμβαίνει στο σώμα που κάνει τους ανθρώπους να αισθάνονται διαφορετικά στη συνέχεια;» λέει ο Myers.

«Ο προσδιορισμός των τύπων δραστηριοτήτων που μπορούν να βοηθήσουν περισσότερο μετά την άσκηση είναι σίγουρα στην κορυφή της λίστας που πρέπει να αντιμετωπιστεί, ιδιαίτερα σε ενήλικες με κατάθλιψη ή άλλες ψυχικές ασθένειες».

Πώς η άσκηση επηρεάζει την ψυχική υγεία

Η άσκηση μπορεί να δημιουργήσει ένα χρονικό παράθυρο στο οποίο ένα άτομο με κατάθλιψη είναι πιο εύκολο να κάνει κάτι απαιτητικό ψυχολογικά ή γνωστικά.Getty Images

Ο Meyer και οι συνεργάτες του συνεργάστηκαν με 30 έμπειρους ανθρώπους Μεγάλα καταθλιπτικά επεισόδια Στην πρώτη μελέτη. Οι ερευνητές χώρισαν τους συμμετέχοντες σε δύο ομάδες που είτε κάθισαν είτε γονάτισαν για 30 λεπτά. Έγιναν σάρωση πριν, κατά τη διάρκεια και αμέσως μετά τη δραστηριότητα, και στη συνέχεια πήραν ξανά συνέντευξη 25, 50 και 75 λεπτά αργότερα. Η ερευνητική ομάδα αξιολόγησε τη διάθεσή τους, τη γνωστική λειτουργία και τα επίπεδα ανηδονίας – την αδυναμία να αισθάνονται ευχαρίστηση από πράγματα που συνήθως προκαλούν ευτυχία.

READ  Το SpaceX λανσάρει έναν μυστικό αμερικανικό δορυφόρο κατασκοπείας που πέφτει πύραυλος σε επίπεδο ρεκόρ

Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι μόνο η ομάδα ποδηλασίας παρουσίασε βελτίωση στη διάθεση και την ανηδονία κατά τη διάρκεια της μισής ώρας συνεδρίας, η οποία διήρκεσε για τουλάχιστον 75 λεπτά μετά το τέλος της άσκησης.

Τα αποτελέσματα πρότειναν στον Mayer ότι η άσκηση θα μπορούσε να οδηγήσει σε μια πιο αποτελεσματική συνεδρία θεραπείας. Αξιολόγησαν περαιτέρω την ιδέα σε μια μελέτη στην οποία 5 στους 10 συμμετέχοντες ασκήθηκαν για 30 λεπτά πριν υποβληθούν σε θεραπεία για μία ώρα. Άσκησαν όπως ήθελαν με μέτρια ένταση.

Μετά από οκτώ εβδομάδες, και οι 10 συμμετέχοντες βρήκαν τη θεραπεία χρήσιμη, αλλά η ομάδα άσκησης είχε τη μεγαλύτερη μείωση στα συμπτώματα κατάθλιψης. Αυτή η ομάδα αισθάνθηκε επίσης πιο κοντά στον θεραπευτή της.

Ακριβώς γιατί συνέβη αυτό απαιτεί περαιτέρω μελέτη, λέει ο Mayer, αλλά προς το παρόν, η πιλοτική μελέτη δείχνει ότι αυτά τα οφέλη είναι “αποδεκτά και αξίζει να επιδιωχθούν σε μια μεγαλύτερη μελέτη”.

Αν και ένα ευρύ φάσμα των σπουδές που υποστηρίζει την άσκηση για τη βελτίωση της ψυχικής υγείας, οι περισσότεροι άνθρωποι που λαμβάνουν φροντίδα ψυχικής υγείας δεν είναι τεχνικά συγκεκριμένη πρακτική. Είναι πιθανό ότι μια ολοένα και πιο σαφής κατανόηση αυτής της σύνδεσης θα μπορούσε να προσφέρει πιο ακριβή βοήθεια.

Εν τω μεταξύ, η βασική γνώση είναι σωστή: η κίνηση του σώματός σας είναι καλή για το μυαλό σας.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *