Ο διαιτολόγος λέει ότι η καλύτερη συνήθεια πρωινού για τη μείωση του λίπους στην κοιλιά είναι #1 – ΦΑΓΕ ΑΥΤΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ

Με την πρώτη ματιά, μπορεί να νομίζετε ότι πρόκειται για υπερχείλιση Κοιλιακό λίπος Δεν είναι μεγάλο πρόβλημα. Ωστόσο, η μεταφορά του για λίγο θα μπορούσε να οδηγήσει σε αρκετά σοβαρά προβλήματα υγείας.

Το λίπος στην κοιλιά, το οποίο είναι επίσης γνωστό ως σπλαχνικό λίποςΣυχνά αποκαλούνται «κακά» λίπη επειδή τυλίγονται γύρω από το σώμα σας εσωτερικά όργανα. Και επειδή το λίπος βρίσκεται κοντά στα όργανά σας, μπορεί να οδηγήσει σε σοβαρά προβλήματα όπως ο διαβήτης τύπου 2 και ακόμη και καρδιακές παθήσεις.

Ευτυχώς, με κάποιες αλλαγές στον υγιεινό τρόπο ζωής στην κίνηση και στις διατροφικές σας συνήθειες, οι άνθρωποι μπορούν να κάνουν ακριβώς αυτό Μειώστε το σπλαχνικό λίπος.

σύμφωνα με Lauren Manaker, MS, RDN, συγγραφέας Βιβλίο μαγειρικής για την εγκυμοσύνη για πρώτη φορά Και Διατροφή Ανδρικής Γονιμότητας, ο Οι καλύτερες συνήθειες πρωινού για να μειώσετε το ανεπιθύμητο λίπος στην κοιλιά είναι να τρώτε πρωτεΐνη.

«Όποιος κι αν είσαι παίρνω πρωινόΦροντίστε να συμπεριλάβετε λίγη πρωτεΐνη στο γεύμα σας. Από ένα μαγειρεμένο πρωινό με πλήρες αυγό έως ένα γρήγορο smoothie πρωτεΐνης εν κινήσει, η πρωτεΐνη είναι ένα θρεπτικό συστατικό που μπορεί να ενισχύσει τον παράγοντα κορεσμού των γευμάτων, βοηθώντας τελικά τους ανθρώπους να τρώνε λιγότερο μακροπρόθεσμα και πιθανώς να καταπολεμήσουν τους φόβους τους για το κοιλιακό λίπος», Manker. λέει.

Συνεχίστε να διαβάζετε για να μάθετε περισσότερα σχετικά με το πώς η πρωτεΐνη μπορεί να σας βοηθήσει να μειώσετε το λίπος της κοιλιάς και για περισσότερες υγιεινές συμβουλές απώλειας βάρους, φροντίστε να ελέγξετε Τα καλύτερα σνακ για να χάσετε βάρος το 2022.

READ  Η NASA σχεδιάζει να δοκιμάσει το δεύτερο SLS Green Run

Πώς ένα πρωινό πλούσιο σε πρωτεΐνη μπορεί να σας βοηθήσει να μειώσετε το λίπος στην κοιλιά.

αγώνας μετοχών

Έρευνες έχουν βρει ότι οι δίαιτες υψηλότερη σε πρωτεΐνη Μπορεί να βοηθήσει στη γενική απώλεια βάρους. Για παράδειγμα, μια μελέτη του Διατροφή, μεταβολισμός και καρδιαγγειακές παθήσεις Ανακάλυψαν ότι οι συμμετέχοντες που είχαν ήδη ταξινομηθεί ως παχύσαρκοι ή υπέρβαροι μπορούσαν να χάσουν βάρος και να μειώσουν τα επίπεδα χοληστερόλης ακολουθώντας μια προσωρινή δίαιτα με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες.

Διαπιστώθηκε επίσης ότι οι συμμετέχοντες σε αυτή τη μελέτη ήταν πιο επιρρεπείς στη μόλυνση Καρδιαγγειακή νόσο Η απώλεια βάρους ήταν μεγαλύτερη μετά την κατανάλωση γευμάτων πλούσια σε πρωτεΐνες.

Σε άλλη μελέτη του Διατροφή και μεταβολισμόςΟι ερευνητές διαπίστωσαν ότι υπήρχε ισχυρή σχέση μεταξύ της ποιότητας και της ποσότητας της πρωτεΐνης και της ρύθμισης του λίπους στην κοιλιά. Τόνισαν τη σημασία αυτών των ευρημάτων, λέγοντας ότι το κοιλιακό λίπος «είναι ένας ισχυρός ανεξάρτητος δείκτης ασθένειας και θνησιμότητας».

Ιδέες για πρωινό με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη

Αν θέλετε λοιπόν να φτιάξετε τον εαυτό σας Πρωινό με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνηΔοκιμάστε να φάτε μερικά αυγά και άπαχα κρέατα, χυμό με πρωτεΐνη σε σκόνηΉ ένα γιαούρτι με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη και χαμηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη. Μπορείτε επίσης να δοκιμάσετε ένα από αυτά Γεμίζοντας συνταγές πρωινού με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη.

Διαβάστε αυτό στη συνέχεια:

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *