Πόσο γρήγορα τρώτε πρωινό μετά το ξύπνημα; Ρωτήσαμε τους ειδικούς απώλειας βάρους

Υγιεινή απώλεια βάρους Συχνά γίνεται από Επιμείνετε σε ένα σταθερό πρόγραμμαΑυτό περιλαμβάνει την ιεράρχηση των ίδιων ωρών καθημερινά για τα γεύματα και την άσκηση, καθώς και τον επαρκή ύπνο. Ωστόσο, είναι καλό για έναν ισχυρό μεταβολισμό να τρώτε πρωινό την ίδια ώρα κάθε μέρα, εξηγούν οι ειδικοί, και μπορεί να βοηθήσει το σώμα σας να αισθάνεται άνετα και να προσαρμοστεί σε μια υγιεινή ρουτίνα. Επικοινωνήσαμε με ειδικούς υγείας για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη διαλείπουσα νηστεία και το πρωινό. Διαβάστε παρακάτω για συμβουλές απώλειας βάρους από Μελίσα Μόριςπιστοποιημένος από το ISSN αθλητικός διατροφολόγος και Trieste BestMPH, RD, LD, εγγεγραμμένος διαιτολόγος.

Οι καλύτερες επιλογές δώρων για την ημέρα του πατέρα για κάθε μπαμπά

αγώνας μετοχών

Συμβουλή #1 – Δώστε στον εαυτό σας ένα παράθυρο 8 ωρών για όλα τα γεύματα (συμπεριλαμβάνεται πρωινό!)

Ως μέρος μιας τεχνικής που ονομάζεται διαλείπουσα νηστεία, ο Morris εξηγεί ότι η υγιής απώλεια βάρους μπορεί να επιτευχθεί τρώγοντας και τα τρία γεύματα (συμπεριλαμβανομένου του πρωινού) μέσα σε ένα παράθυρο 8 ωρών κάθε μέρα. Τις υπόλοιπες 16 ώρες, λέει, θα είσαι «νηστικός» ή απλώς δεν θα τρως όταν δεν πεινάς ή ενώ κοιμάσαι, και αυτός είναι ένας πιο υγιεινός τρόπος για να επαναξιολογήσεις τη διατροφή σου χωρίς επιβλαβείς ή αγχωτικούς περιορισμούς .

«Το σπουδαίο με τη διαλειμματική νηστεία είναι ότι είναι αρκετά ευέλικτη ώστε να προσαρμόζεται στις προτιμήσεις και τον τρόπο ζωής σας», λέει. Η Morris σημειώνει ότι η «πιο κοινή μέθοδος διαλείπουσας νηστείας» ονομάζεται 16:8. Αυτό, λέει, σημαίνει ότι νηστεύετε ή δεν τρώτε για 16 ώρες την ημέρα και τρώτε για 8 ώρες την ημέρα. «Μπορείτε να ξεκινήσετε και να σταματήσετε περιόδους νηστείας και τρώγοντας τις ώρες που σας ταιριάζουν καλύτερα», προσθέτει.

READ  Οι επιστήμονες μετατρέπουν ένα μόριο υδρογόνου σε κβαντικό αισθητήρα

“Αν είστε πολύ νωρίς και θέλετε να ξεκινήσετε να τρώτε νωρίτερα μέσα στην ημέρα, μπορείτε να το κάνετε. Μπορεί να θέλετε να φάτε από τις 9:00 π.μ. έως τις 5:00 μ.μ.”, προτείνει. Ο Morris αναγνωρίζει ότι αν θέλετε να κοιμάστε αργότερα, “μπορείτε να αρχίσετε να τρώτε αργότερα μέσα στην ημέρα. Μπορεί να προτιμάτε να τρώτε από το μεσημέρι έως τις 8:00 μ.μ.”

αγώνας μετοχών

Συμβουλή #2 – Τρώτε ένα ισορροπημένο γεύμα κάθε πρωί

Η Best λέει ότι η παραμονή στο παράθυρο του φαγητού είναι σημαντική για την αποτελεσματική απώλεια βάρους και είναι επίσης σημαντικό να προετοιμάσετε τον εαυτό σας ένα ισορροπημένο γεύμα για να ξεκινήσετε τη μέρα σας. «Είναι σημαντικό να θυμάστε ότι το διατροφικό σας παράθυρο πρέπει να περιλαμβάνει ισορροπημένα γεύματα», προσθέτει. Όταν αποφασίζετε τι να φάτε για πρωινό, η καλύτερη συμβουλή «Επιλέξτε ένα πρωινό γεμάτο δημητριακά ολικής αλέσεως και πρωτεΐνη μπορεί να σας βοηθήσει να μειώσετε το λίπος κρατώντας σας χορτάτους για περισσότερο». Κατέληξε στο συμπέρασμα ότι αυτό «θα αποτρέψει την υπερκατανάλωση τροφής όλο το πρωί και θα σας δώσει ένα πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά πρωινό αντί για ένα πλούσιο σε θερμίδες».

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *