Πώς να κερδίσετε βάρος όταν επιταχύνετε τον μεταβολισμό σας

«Ό,τι και να τρώω, δεν παίρνω βάρος». Δεν είστε μόνοι αν έχετε τραβήξει την προσοχή σας ή αναρωτηθήκατε τι σημαίνει αυτή η φράση.

Ο μεταβολισμός του σώματός σας μπορεί να παίξει σημαντικό ρόλο στη διαχείριση του βάρους. Ένας εξαιρετικά αποτελεσματικός μεταβολισμός μπορεί να φταίει εάν είστε λιποβαρείς, σύμφωνα με την αριθμομηχανή BMI, και ο γιατρός σας έχει αποκλείσει ένα υποκείμενο ιατρικό πρόβλημα.

Συνεχίστε να διαβάζετε για να μάθετε περισσότερα για το μεταβολισμό και τι μπορείτε να κάνετε για να πάρετε βάρος ή να πάρετε βάρος με υγιεινό τρόπο.

Τι είναι ο μεταβολισμός;

Ο μεταβολισμός είναι «ένα από τα βήματα στα οποία εξάγουμε ενέργεια από τα τρόφιμα», σύμφωνα με τον Giles Yu, κύριο ερευνητή στο Ινστιτούτο Μεταβολικών Επιστημών του Πανεπιστημίου του Κέμπριτζ.

“Είναι μια διαδικασία δύο σταδίων. Η πέψη έρχεται πρώτη. Όλα ξεκινούν με αυτό που τρώμε και τελειώνουν με αυτό που τρώμε. Τα θρεπτικά συστατικά, συμπεριλαμβανομένων των υδατανθράκων, των λιπών και των σακχάρων, μεταφέρονται στη συνέχεια μέσω του εντερικού τοιχώματος.”

«Ο μεταβολισμός αναφέρεται στη διαδικασία μετατροπής αυτών των θρεπτικών συστατικών σε ενέργεια μέσα στο κύτταρο». Οι κωδικοί ατόμων μπορεί να είναι πιο γρήγοροι ή πιο αργοί, περισσότερο ή λιγότερο αποτελεσματικοί.

Παρά τη σημαντική πρόοδο στην κατανόηση των επιστημόνων για το πώς λειτουργεί το ανθρώπινο σώμα, ο Yu πιστεύει ότι υπάρχουν ακόμη πολλά να μάθουμε για τον μεταβολισμό.

Πόδια στη ζυγαριά μπάνιου με μεζούρα

«Ο Μεταβολισμός, γενικά, έχει πλήρη κατανόηση;» μέχρι τώρα. Υπάρχει σαφής διάκριση μεταξύ του Μεταβολισμού σας και της Met, είναι από την Πολυνησία ή τη Νότια Ασία; Εκείνος απάντησε: «Όχι».

Επίσης η διαδικασία σίγουρα μπορεί να είναι δύσκολη για μένα.

READ  Ένας μετεωρίτης 4,6 δισεκατομμυρίων ετών θα μπορούσε να αποκαλύψει την προέλευση της ζωής στη Γη

«Σε αντίθεση με την πρόσληψη τροφής και τις γενετικές διαφορές, που μπορούν να γίνουν καλύτερα κατανοητές, το φαγητό είναι ένα σωματικό πράγμα που μπορείς να ζυγίσεις – είναι πόσα παίρνεις». «Το πρόβλημα με τον μεταβολισμό είναι ότι πρέπει να είσαι καθησυχαστικός», συνέχισε ο Yu.

Ο μεταβολισμός διασφαλίζεται ως προς την παραγωγή του ή την αλλαγή της αναλογίας διοξειδίου του άνθρακα προς οξυγόνο. Αυτό μπορεί να γίνει σε κάθε άτομο με ακρίβεια και ακρίβεια. Σύμφωνα με τον Yu, η κλιμάκωση τέτοιων μελετών είναι πρόκληση.

“Πρέπει να είστε σε θέση να είστε ακριβείς για να εξακριβώσετε το meta λόγω των βιολογικών και γενετικών διαφορών μεταξύ των ανθρώπων.” Ωστόσο, σε μια μεγάλη σύγκρουση – δεκάδες χιλιάδες, αν όχι εκατοντάδες χιλιάδες και χιλιάδες άνθρωποι – είναι μια διαφορετική ιστορία. “

Πώς να κερδίσετε βάρος με μεγάλους αριθμούς μεταβολισμού

Αδυνατισμένος άντρας με γρήγορο μεταβολισμό

Αν και μερικοί άνθρωποι έχουν πιο ισχυρά ή πιο αποτελεσματικά emoji από άλλους, οι διαφορές είναι λιγότερο σαφείς από ό,τι πιστεύεται γενικά.

«Η μεγαλύτερη διαφορά στο σωματικό σας βάρος θα εξακολουθεί να προέρχεται από την πρόσληψη τροφής ανεξάρτητα από τον μεταβολισμό, απλώς και μόνο επειδή έχουμε σχεδιαστεί να έχουμε πολύ πιο ισχυρή τροφή από ό,τι είχαμε σχεδιαστεί για να καίμε ενέργεια». «Αυτό μας έκανε να ζήσουμε», εξήγησε ο Yu.

Ενώ η κατανάλωση πατατών και σοκολάτας στον καναπέ μπορεί να σας βοηθήσει να κερδίσετε βάρος, μια δίαιτα πλούσια σε λιπαρά δεν είναι καλή για την υγεία σας. Το να είσαι δραστήριος είναι επίσης σημαντικό.

«Αν θέλεις να πάρεις βάρος σωστά, μια καλή δίαιτα είναι ο σωστός τρόπος». «Εάν ασκείστε ενώ ασκείστε καλά, η ενέργειά σας θα διατεθεί σε πολύ περισσότερα», εξήγησε.

«Όταν ασκείσαι, δουλεύεις τους μύες σου». Ως αποτέλεσμα, πηγαίνει στην ανάπτυξη των μυών. Βασικά τι θα αποθηκευτεί αν είσαι σταθερός.

Γυναικεία λεπτή μέτρηση μέσης με μέτρηση

Δεν χρειάζονται όλοι όσοι προσπαθούν να κερδίσουν βάρος έξι πακέτα ή φυσική κατάσταση. Η ανάρρωση από σοβαρές ασθένειες απαιτεί συχνά τη βοήθεια διαιτολόγου για να ανακτήσει το χαμένο βάρος. Τα προβλήματα του θυρεοειδούς, η κοιλιοκάκη, ο διαβήτης, η κεράτωση είναι διαταραχές και κατάθλιψη, που είναι όλες καταστάσεις που μπορούν να οδηγήσουν σε αβέβαιη απώλεια βάρους.

Επειδή τα καρκινικά κύτταρα απαιτούν περισσότερη ενέργεια από τα υγιή κύτταρα, ένας ασθενής μπορεί να κάψει περισσότερες θερμίδες ακόμα και όταν είναι σε ηρεμία. Η υπερβολική χρήση και η απώλεια της όρεξης είναι συχνές παρενέργειες του κέρατος και της χημειοθεραπείας. Το μάσημα ή η κατάποση μπορεί να είναι χρήσιμο για όσους έχουν πονόλαιμο ή λάρυγγες.

Παρά την απάντηση, «Ήμουν πολύ αγενής με τα σέικ πρωτεΐνης», ο Yu πιστεύει ότι θα μπορούσαν να είναι μια εξαιρετική επιλογή σε αυτές τις συνθήκες.

«Τα σέικ πρωτεΐνης και οι σκόνες πρωτεΐνης είναι πιο αποτελεσματικά επειδή μπορείτε να πάρετε περισσότερη πρωτεΐνη», συνέχισε. Μια άλλη ποσότητα σέικ πρωτεΐνης είναι ότι σας παρέχουν πρωτεΐνη με συνέπεια όλη την ημέρα σας».

Η πρωτεΐνη μπορεί επίσης να βοηθήσει τους ηλικιωμένους που χάνουν βάρος λόγω έλλειψης όρεξης, γεγονός που τους θέτει σε κίνδυνο. «Καθώς μεγαλώνετε, θα χάνετε μυς γρήγορα», εξήγησε ο Yu.

Δύο χαρούμενοι και κατάλληλοι ηλικιωμένοι που κάνουν άσκηση

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *