Πώς να μην αυξήσετε το βάρος κατά τη διάρκεια των διακοπών; Συμβουλές διαιτολόγου

  • Η πείνα πριν από τα Χριστούγεννα σίγουρα δεν είναι καλή ιδέα
  • Η κατανάλωση λιγότερου νερού 15 λεπτά πριν από μια δίαιτα μπορεί να βοηθήσει – λένε οι ειδικοί της διατροφής
  • Αξίζει να γνωρίζουμε ότι είναι αδύνατο να αυξηθεί το βάρος σε 2-3 ημέρες των Χριστουγέννων, αλλά συχνά τα γεύματά μας ξεκινούν πολύ νωρίτερα
  • Φέτος πιθανότατα θα περάσουμε τα Χριστούγεννα σε μια μικρή ομάδα. Ας θυμηθούμε λοιπόν να προετοιμάσουμε λιγότερα πιάτα – λέει η Katarji Sumike
  • Μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες στην κύρια σελίδα του Onet.pl

Θα ήταν καλό να λιμοκτονούνς μια μέρα πριν από την παραμονή των Χριστουγέννων ή τουλάχιστον να μειώσεις τον αριθμό των θερμίδων; Θα συρρικνώσουμε ελαφρώς το στομάχι μας και θα στερούμε ενέργεια, κάτι που δεν θα μας επιτρέψει να φάμε περισσότερο και να αυξήσουμε το βάρος κατά τη διάρκεια των διακοπών.

Καταρρίνα Σούμικ: Αυτό σίγουρα δεν είναι καλή ιδέα. Η πείνα πριν από τα Χριστούγεννα μπορεί να κάνει το αντίθετο, δηλαδή η άρνηση φαγητού και το να είμαστε κοντά μας, ακόμη και κατά την προετοιμασία του, θα μας οδηγήσει σε μια τέτοια όρεξη που την παραμονή των Χριστουγέννων Και στις διακοπές θα θέλαμε να καταναλώσουμε ό, τι έρχεται με τον τρόπο μας.

Επιπλέον, ακόμη και αν το κάνουμε αυτό γρήγορα, δεν θα επιτύχουμε τέτοιες απώλειες ενέργειας που θα αντισταθμίσουν αργότερα τις επιπλέον kilocalories. Επομένως, είναι καλύτερο να τρώτε πριν από τα Χριστούγεννα σύμφωνα με τις ανάγκες σας και να μην λιμοκτονείτε αργότερα, αλλά να επιστρέψετε στην κανονική διατροφή σας.

Όλοι γνωρίζουμε πολύ καλά ότι αρκεί να συγκρατούμε και όχι γεμάτο φαγητό. Από την άλλη πλευρά, ωστόσο, υπάρχουν μόνο διακοπές μία φορά το χρόνο. Είναι καλό που περπατάτε λίγο και επιτρέπετε περισσότερα. Αλλά τόσο πολύ που δεν επηρεάζει τη φιγούρα μας. Υπάρχουν κόλπα που μου επιτρέπουν να αυξήσω τον μεταβολισμό μου και να κάψω περισσότερες θερμίδες;

Ο ευκολότερος τρόπος για να αυξήσετε την κατανάλωση θερμίδων … είναι να αυξήσετε τη σωματική δραστηριότητα. Και όχι μόνο το προπονητικό, αλλά το κανονικό που συμβαίνει σε εμάς κάθε μέρα.

Αξίζει λοιπόν να συμμετέχετε, για παράδειγμα, στον καθαρισμό του σπιτιού, στολίζοντας το χριστουγεννιάτικο δέντρο, παίζοντας με παιδιά. Όλα αυτά “ενισχύουν το μεταβολισμό μας” καλύτερα από οποιαδήποτε χάπια.

Αξίζει να σηκωθείτε από το τραπέζι όσο πιο συχνά γίνεται, για μια βόλτα στο κοντινό δάσος ή για να παίξετε πόδια. Κάθε βήμα είναι καλύτερο χωρίς κανένα βήμα.

Είναι καλή ιδέα να τρώτε λιγότερο πριν και κατά τη διάρκεια των γευμάτων; Ή υπάρχει άμεση διαδρομή για προβλήματα στο στομάχι;

Το νερό μπορεί πραγματικά να μας βοηθήσει να τρώμε λιγότερο, αλλά δεν θα πάω μαζί του πριν και κατά τη διάρκεια των γευμάτων. Αρκεί ένα ποτήρι νερό 15 λεπτά πριν από το γεύμα. Είναι πιο σημαντικό να το πίνετε σε μικρές μερίδες όλη την ημέρα.

READ  Το μεγαλύτερο ενυδρείο της Ευρώπης | DW Travel | dw

Το υπόλοιπο κείμενο κάτω από το βίντεο

Ποια χριστουγεννιάτικα πιάτα είναι τα πιο καυτά και τι μπορούμε να φάμε χωρίς φόβο;

Τα περισσότερα πιάτα με θερμίδες θα έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά, όπως τηγανητό κυπρίνο, ζυμαρικά με ψωμί, ρέγγα σε κρέμα, κέικ με μάζα. Ωστόσο, οι λιγότερες θερμίδες που περιλαμβάνονται είναι το μπορς, το ελληνικό στιλ ψάρι, η μανιταρόσουπα ή το πουλερικά με γέμιση λαχανικών.

Ποιες τροποποιήσεις πρέπει να προτείνονται στο παραδοσιακό χριστουγεννιάτικο μενού για να κάνουν τα πιάτα πιο υγιή και λιγότερες θερμίδες;

Για να είμαι ειλικρινής, δεν θα συνιστούσα καμία τροποποίηση που να αλλάζει τη γεύση των πιάτων. Εναλλακτικά, μπορούμε, για παράδειγμα, να χρησιμοποιήσουμε λιγότερη μαγιονέζα ή λιγότερο λίπος για να τηγανίσουμε τον κυπρίνο.

Όπως όλα τα πιάτα στο τραπέζι της παραμονής των Χριστουγέννων, οι διακοπές είναι μια συγκεκριμένη ώρα. Αυτά είναι πιάτα που δεν τρώμε κάθε μέρα, η γεύση τους συνδέεται με την παιδική ηλικία και περνούν καλά χρόνο με την οικογένεια και τους φίλους. Εάν δεν θέλουμε να στερηθούμε από την ικανοποίηση και να επιστρέψουμε σε ευχάριστες παιδικές αναμνήσεις – τότε είναι καλύτερα να μην αλλάξουμε τίποτα στη δομή των πιάτων.

Αν θέλουμε απολύτως ή θέλουμε να συγκρατήσουμε τον εαυτό μας, είναι καλύτερα να φάμε λίγο από κάθε πιάτο ή να παραλείψουμε τα πιάτα που απλά δεν μας αρέσουν και συνήθως διατηρούμε την παράδοση Φάτε για να κρατήσετε. Έτσι, εάν δεν χρειάζεται να αλλάξουμε τίποτα (για λόγους υγείας, για παράδειγμα), ας μην το κάνουμε αυτό.

Έχετε κάποια συνταγή για τις δίαιτες των Χριστουγεννιάτικων εκδόσεων που θα θέλατε να μοιραστείτε με τους αναγνώστες μας;

Ειλικρινά, δεν χρησιμοποιώ τις εκδόσεις διατροφής των Χριστουγέννων συνταγών.

Τα Χριστούγεννα διαρκούν τρεις ημέρες, ακριβώς δυόμισι μέρες, καθώς το χριστουγεννιάτικο βράδυ ξεκινά το βράδυ. Είναι δυνατόν να αυξηθεί το βάρος για τόσο σύντομο χρονικό διάστημα; Ίσως στερούμε άσκοπα την ευχαρίστηση, γιατί η τρέλα των Χριστουγέννων δεν θα αλλάξει το βάρος ή τις διαστάσεις μας;

Είναι αλήθεια, αυτές οι 2-3 ημέρες είναι σίγουρα πολύ σύντομες χρονικές περιόδους για να κερδίσουν πραγματικά λίγα κιλά σωματικού λίπους. Συχνά παρατηρούμε αύξηση του σωματικού βάρους, αλλά δεν είναι μόνο ο λιπώδης ιστός, αλλά η τροφή παραμένει στα έντερα (επειδή με αυτή την ποσότητα τροφής, τα πάντα δεν χωνεύονται πάντα), το γλυκογόνο των μυών και του ήπατος και το νερό. .

Ωστόσο, πρέπει να αναρωτηθείτε, μήπως αυτός ο χριστουγεννιάτικος ρυθμός διαρκεί πολύ; Υπάλληλος Παραμονή Χριστουγέννων, χριστουγεννιάτικες συναντήσεις με φίλους και ένα υπόλοιπο μετά το δείπνο “ώστε να μην το σπαταλάτε” σίγουρα μπορεί να συμβάλει στα επιπλέον κιλά Ωστόσο, τα ίδια τα Χριστούγεννα, προτείνω να κάνετε ένα διάλειμμα από το να σκεφτείτε τη διατροφή και να γιορτάσετε.

READ  Η Artemis Suras απελευθερώθηκε μετά από δυόμισι χρόνια

Αξίζει να σημειωθεί ότι φέτος θα περάσουμε πιθανώς τα Χριστούγεννα σε μια μικρή ομάδα. Ας θυμηθούμε λοιπόν να προετοιμάσουμε λιγότερα πιάτα. Αυτό μπορεί να μας σώσει από τη σπατάλη τροφίμων. Όλοι από εμάς γνωρίζουμε το σενάριο ότι η μητέρα μας δεν θα μας άφηνε να τρώμε πιάτα που προετοιμάστηκαν πριν από τα Χριστούγεννα και μετά τα Χριστούγεννα μας ζήτησε να φάμε “γιατί θα καταστράφηκε”. Αυτό αποτρέπεται εύκολα με απλή μείωση. Σε τελική ανάλυση, κανείς δεν θα λιμοκτονήσει, ακόμα κι αν βγει η σαλάτα.

Και τι είδους άσκηση και για πόσο καιρό πρέπει να εκτελεστεί για να κάψετε θερμίδες από υπερβολική επιθυμία; Ας πούμε ότι θέλουμε να εξαλείψουμε τα αποτελέσματα της κατανάλωσης τριών κομματιών κέικ παπαρούνας. Ή ένα τηγανητό κυπρίνο. Ποιες δραστηριότητες θα μας επιτρέψουν να ξοδέψουμε την επιπλέον ενέργεια το γρηγορότερο;

Δεν τάσσομαι υπέρ της μέτρησης των θερμίδων που καταναλώνονται για το χρόνο που απαιτείται για την καύση τους. Αυτή η προσέγγιση μπορεί να οδηγήσει σε διατροφικές διαταραχές και καταναγκαστική συμπεριφορά και να απαλλαγούμε από την ενοχή για κάθε επιπλέον θερμίδα. Αυτό μάλλον δεν είναι ο τρόπος.

Αν θέλουμε να κινηθούμε περισσότερο, επιλέξτε τη δραστηριότητα που μας αρέσει, όχι αυτή που καίει τις περισσότερες θερμίδες. Και θυμηθείτε να το κάνετε οργανικά, όχι “σε διακοπές”.

Εάν έπρεπε να ονομάσετε το πιο υγιεινό, πολύτιμο πιάτο από το χριστουγεννιάτικο μενού σας, τι θα ήταν; Ποιος νομίζετε ότι είναι ο χειρότερος από αυτή την άποψη;

Εάν ρίξουμε μια πιο προσεκτική ματιά στα χριστουγεννιάτικα πιάτα, μπορούμε να συμπεράνουμε ότι δεν είναι ανθυγιεινά πιάτα. Περιέχουν προϊόντα πλούσια σε βιταμίνες και μέταλλα. Τα ψάρια εμφανίζονται συνήθως στο τραπέζι, ειδικά η ρέγγα, η οποία περιέχει ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, τα οποία είναι πολύ επιθυμητά στη διατροφή. Συχνά υπάρχουν επίσης μπιζέλια και φασόλια, δηλαδή όσπρια που μας παρέχουν πρωτεΐνες, φυτικές ίνες και βιταμίνες Β. Σε μια σαλάτα λαχανικών έχουμε πολλά λαχανικά και εάν δεν είναι κυριολεκτικά γεμάτα με μαγιονέζα, μπορούμε να έχουμε ένα πολύτιμο πιάτο.

Ωστόσο, από την άλλη πλευρά, είναι συχνά δύσκολο να αφομοιωθούν, μετά από τα οποία αισθανόμαστε γεμάτοι, αισθανόμαστε υπερχείλιση στα έντερα και στο στομάχι, ακόμη και πόνοι στο στομάχι και αέρια. Γι ‘αυτό είναι σημαντικό να χρησιμοποιείτε διαφορετικούς τύπους μπαχαρικών για να βοηθήσετε την πέψη κατά την προετοιμασία φαγητού. Τέτοια μπαχαρικά είναι, για παράδειγμα, κύμινο, κόλιανδρο, κάρδαμο, δεντρολίβανο, μαύρο πιπέρι, κανέλα, θυμάρι. Μπορούμε επίσης να αφήσουμε τηγανητά για μαγείρεμα, στιφάδο και ψήσιμο.

READ  Ελληνικά καλοκαίρια - βασικό έργο της Μεσογείου

Είναι δύσκολο να ονομάσουμε τα πιο υγιεινά και λιγότερο υγιεινά τρόφιμα. Όλα εξαρτώνται από τη μέθοδο παρασκευής του ατόμου που τρώει το πιάτο. Για μερικούς, τα μπιζέλια και το λάχανο θα είναι μια εξαιρετική λιχουδιά και θα φαίνονται υπέροχα μετά από αυτό, ενώ άλλοι μπορεί να μετανιώσουν για ένα δάγκωμα.

Πολλοί άνθρωποι παραπονιούνται για δυσφορία στο στομάχι κατά τη διάρκεια των διακοπών. Τρώμε περισσότερο, περπατάμε λιγότερο. Επιπλέον, υπάρχει συχνά ένταση και συμφόρηση με την τελική προετοιμασία. πώς να αντιμετωπίσετε; Τι μπορούμε να κάνουμε για να μειώσουμε τον κίνδυνο αερίου, φούσκωμα, πληρότητα, καούρα ή πόνο στο στομάχι;

Σίγουρα περιμένετε λίγο. Σκεφτείτε τι σημαίνουν αυτές οι διακοπές για εμάς; Πρέπει να είναι σωστό και όλα πρέπει να είναι στο κουμπί; Είναι πιο σημαντικό να περάσετε χρόνο με την οικογένεια ή 12 εξαιρετικά πιάτα στο τραπέζι, να καθαρίσετε όλα τα ντουλάπια και να πλύνετε όλα τα παράθυρα;

Και από διατροφική άποψη, το πιο σημαντικό πράγμα είναι η μετριοπάθεια και η ακρόαση των σημάτων του σώματός σας. Εάν αισθανόμαστε ότι θα έχουμε καούρα ή πόνο στο στομάχι, τότε μην τρώτε τίποτα μετά τη νηστεία. Είναι καλύτερα να σταματήσετε τη θεραπεία. Το Cheesecake δεν θα λειτουργήσει πουθενά.

Και αν είναι μαζί μας, πώς μπορείτε να βοηθήσετε τον εαυτό σας; Πολλοί άνθρωποι με τέτοια συμπτώματα φθάνουν ανακλαστικά για σταγόνες μέντας ή μέντας. Είναι καλή μέθοδος; Σας προτείνουμε κάτι άλλο;

Είναι καλή ιδέα να τρώτε αργά και να απολαύσετε το γεύμα σας. Μετά από όλα, τα χριστουγεννιάτικα πιάτα είναι νόστιμα, οπότε γιατί να μην το κάνετε; Τρώγοντας αργά, μπορούμε επίσης να έχουμε ταχύτερο κορεσμό και να τρώμε λιγότερο. Επομένως, είναι καλύτερο να σκεφτείτε τις συνέπειες τώρα και να προσπαθήσετε να τις ελαχιστοποιήσετε.

Η λοίμωξη από μέντα δεν συνιστάται σε θύματα καούρας. Το μέντα διεγείρει το στομάχι για να απελευθερώσει οξύ, έτσι βοηθά στην πέψη, αλλά μπορεί να αυξήσει την παλινδρόμηση οξέος και την καούρα. Εάν τα συμπτώματα αυτά εμφανίζονται συχνά, είναι καλύτερο να συμβουλευτείτε γιατρό που θα επιλέξει το κατάλληλο παρασκεύασμα.

Θα ήταν πιο χρήσιμο να περπατάτε ή να ξαπλώνετε για μισή ώρα μετά από ένα πλούσιο γεύμα; έχει σημασία?

Η υπερβολική κάμψη ή ξαπλωμένη μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο καούρας, οπότε να είστε ευθεία μετά από ένα βαρύ γεύμα. Νομίζω ότι ένας ήσυχος περίπατος δεν θα βλάψει και η ευεξία μας μπορεί να βελτιωθεί ακόμα και αφού καθίσει στο τραπέζι για αρκετές ώρες.

Χριστουγεννιάτικα πιάτα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *