Συμβουλές για την κατανάλωση σνακ πρωινού και χωρίς λίπος

Θέλω πραγματικά να φάω, αλλά έχετε χρόνο να πάτε για ύπνο; Μην ανησυχείτε, μπορείτε να φάτε και να μην πάρετε λίπος. Το σημαντικό είναι να γνωρίζετε τα χρήσιμα σνακ!

Ελπίζαμε ότι δεν θα μπορούσατε να φάτε μετά τις έξι το βράδυ. Μέγιστο χρονικό όριο για όσους θέλουν να χάσουν βάρος – επτά το βράδυ.

Αλλά έχουμε καλά νέα για εσάς – αν επιλέξετε το σωστό φαγητό, τα σνακ μπορεί να είναι χρήσιμα και μπορούν ακόμη και να σας βοηθήσουν να χάσετε βάρος! Τι πρέπει να είναι πάντα στο ψυγείο σας εάν θέλετε ξαφνικά ένα σνακ πριν από το κρεβάτι;

Σπόροι

Ναι, θυμόμαστε ότι έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες! Αλλά οι ξηροί καρποί παρέχουν την τέλεια ισορροπία των υγιών λιπών, πρωτεϊνών και φυτικών ινών. Μειώνει τον κίνδυνο κατανάλωσης Καρδιακή ασθένεια Και βοηθήστε στην πρόληψη ορισμένων καρκίνων, κατάθλιψης και άλλων ασθενειών.

Παρά τη σχετικά υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά, γεμίζουν. Πολλές μελέτες δείχνουν ότι η κατανάλωση μέτριων ποσοτήτων ξηρών καρπών μπορεί να σας βοηθήσει Χάνω βάρος – Αυτά είναι σημαντικά νέα!

Αυτιά

Το αυτί έχει χαμηλές θερμίδες, επειδή η περιεκτικότητα σε θερμίδες δύο αποφλοιωμένων φρούτων είναι μόνο 93 kcal! Περιέχουν επίσης 5 γραμμάρια ινών και 190% της συνιστώμενης ημερήσιας πρόσληψης Βιταμίνη C.

Είναι ένα από τα λίγα φρούτα που έχουν πολλοί ΣεροτονίνηΒοηθά Κοιμηθείτε γρήγορα. Εμπόδιο Πόθος υδατανθράκων – Μια άλλη ενδιαφέρουσα πτυχή αυτού του νευροδιαβιβαστή.

ΣΕ Ερευνα Σε μια μελέτη 24 ενηλίκων με προβλήματα ύπνου, διαπιστώθηκε ότι ο ήπιος ύπνος στο αυτί μειώνει τον χρόνο ύπνου κατά 35%, αυξάνει το χρόνο ύπνου κατά 13% και αυξάνει την ισχύ του ύπνου κατά 5%.

READ  Τι έλεγαν οι πέντε στα ελληνικά στη σεζόν 2 του The Umbrella Academy; Αυτό σημαίνει

Οι συμμετέχοντες έτρωγαν δύο αυτιά μια ώρα πριν τον ύπνο, τήρησαν τις ρουτίνες ύπνου και χρησιμοποίησαν ρολόγια για να παρακολουθούν την ποιότητα του ύπνου.

Ακολουθήστε το LIGA.Life στο Facebook: Χρήσιμες πληροφορίες μόνο για οικογένειες της Ουκρανίας

Πλιγούρι βρώμης

Χρησιμοποιούμε πλιγούρι βρώμης ως “πιάτο πρωινού”, αλλά η έρευνα δείχνει ότι είναι παρόμοιο με το κριθάρι και το ρύζι (ειδικά μαύρο ή κόκκινο ρύζι) Φυσική πηγή μελατονίνης.

Επιπλέον, αν το βράσετε σε νερό, το πλιγούρι βρώμης θα μετατραπεί σε ένα νόστιμο και σνακ φαγητό!

Ένα τέταρτο φλιτζάνι (175 g) βρώμης βρασμένο σε νερό θα σας δώσει κατά μέσο όρο 124 kcal Μια κουταλιά της σούπας σταφίδα είναι άλλη 27 kcal.

Γιαούρτι

Το γιαούρτι είναι μια εξαιρετική πηγή ασβεστίου. Όχι μόνο αυτό το μέταλλο ενισχύει τα οστά μας, αλλά και Βελτιώνει την ποιότητα του ύπνου – Το σώμα χρειάζεται ασβέστιο Παράγω Μελατονίνη από ένα αμινοξύ που ονομάζεται τρυπτοφάνη.

Και η πρωτεΐνη καζεΐνη που βρίσκεται στο mosserie βοηθά Μειώστε την όρεξη Το επόμενο πρωί.

Το γιαούρτι (ειδικά ελληνικό) είναι ένα νόστιμο και χαμηλής περιεκτικότητας σε θερμίδες προϊόν, ακόμα κι αν προσθέσετε μια χούφτα φρούτων ή φρούτων.

Αυγά ποσέ

Τα αυγά ποσέ είναι ένα καθολικό προϊόν. Μπορούν να καταναλωθούν με λαχανικά, τυριά ή ψάρια. Ενα αυγό Περιλαμβάνει Παρέχει μόνο 72 θερμίδες και 6 γραμμάρια πρωτεΐνης, συμπεριλαμβανομένων 83 mg τρυπτοφάνης, τα οποία μπορούν να ικανοποιήσουν την όρεξή σας.

Αλλα προϊόντα

Για Εγγραφο Σχετικά με τα χρήσιμα βραδινά σνακ στο MIT Medical, μπορείτε να απολαύσετε με ασφάλεια τον εαυτό σας:

  • Ένα μικρό κουτί δημητριακών με άπαχο ή 1% γάλα.
  • Τυρί χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά με κονσέρβες ή φρέσκα φρούτα.
  • Ένα μικρό μπολ με ψητά φασόλια edamame.
  • Μια μικρή πίτα ολικής αλέσεως με χούμους.
  • Σάντουιτς γαλοπούλας;
  • Ένα μικρό βάζο κονσερβοποιημένου τόνου με πολλά ολόκληρα παξιμάδια:
  • Διάφορα κέικ ρυζιού με φυσικό φυστικοβούτυρο.
  • Φέτες μήλου ή φέτες σέλινου με φυσικό φυστικοβούτυρο.
  • Sports bar ή λαιμός (βρείτε λιγότερη ζάχαρη και περισσότερες πρωτεΐνες και φυτικές ίνες).

Λοιπόν, υπέροχο και καληνύχτα!

Εγγραφείτε στο LIGA.Life στο Telegram: Χρήσιμες πληροφορίες μόνο για οικογένειες της Ουκρανίας

Εάν παρατηρήσετε ορθογραφικό λάθος, επιλέξτε το με το ποντίκι και πατήστε Ctrl + Enter.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *