Τι τρώτε για να κοιμάστε καλά;

Τι τρώτε για να έχετε έναν καλό ύπνο; ο να εξοπλίσει Ακόμη και η στιγμή που ξαπλώνετε στο κρεβάτι μπορεί να είναι καθοριστική Εξοχος ύπνος νύχτα Ή μια σειρά από ρολόγια που κυλά από πλευρά σε πλευρά.

Μεταξύ του χαμηλώνοντας τα φώτα (καθώς και του φωτισμού του tablet), της αποφυγής συζήτησης για συναισθηματικά αγχωτικά θέματα ή της αποστολής επαγγελματικών εργασιών για την επόμενη μέρα, θα πρέπει επίσης να αποφύγετε τις εφαρμογές για κινητά πριν τον ύπνο.

-Συνέχεια μετά την ανακοίνωση-

Διαβάστε επίσης: Ανακαλύψτε την τέλεια πλευρά του ύπνου

Και φυσικά φαγητό Καταλαμβάνει επίσης μια σημαντική θέση στο έργο του να κοιμάστε καλά τη νύχτα.

Σνακ το βράδυ. τρώτε για να κοιμάστε καλά

εδώ είναι Τέσσερα βραδινά σνακ Τις οποίες πρέπει να δώσετε προτεραιότητα τις τελευταίες ώρες της ημέρας, ώστε να χαλαρώσετε και να χαλαρώσετε στο έπακρο.

μπανάνα

Το μαγνήσιο και το κάλιο βοηθούν στη χαλάρωση των μυών.

-Συνέχεια μετά την ανακοίνωση-

ρύζι

Αν το πάρετε για βραδινό, η μελατονίνη που περιέχει θα σας βοηθήσει να κοιμηθείτε.

Γιαούρτι

περιέχει τρυπτοφάνη, ένα αμινοξύ που σας βοηθά να κοιμηθείτε.

τσάι από rooibos

Αυτό το τσάι χωρίς καφεΐνη και χαλαρωτικό ενισχύει την άνεση.

Ακολουθήστε μας στο Facebook και Κελάδημα Για να ενημερώνεστε για τα σημερινά νέα!

Ελέγξτε επίσης

Μια νέα μελέτη βρίσκει μια συσχέτιση μεταξύ δύο συμπτωμάτων που είναι τα πρώτα σημάδια…

READ  Υλικό από τον αστεροειδή Ryugu αρχίζει να αποκαλύπτει μυστικά του πρώιμου ηλιακού συστήματος

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *