5 τροφές για να διαχειριστείτε φυσικά την κακή χοληστερόλη

  • Υπάρχουν μερικές τροφές που μειώνουν φυσικά τα επίπεδα της LDL χοληστερόλης και πρέπει να προστεθούν στη διατροφή σας.

Ενημερώθηκε 1 Ιουλίου 2022 στις 08:11 μ.μ. EST

1 / 6

Ενημερώθηκε στις 1 Ιουλίου 2022 στις 08:11 μ.μ. IST

Η συσσώρευση χοληστερόλης LDL στα τοιχώματα των αιμοφόρων αγγείων σας μπορεί να σας θέσει σε κίνδυνο καρδιακής προσβολής ή εγκεφαλικού και είναι σημαντικό να ελέγχετε τα επίπεδα χοληστερόλης σας από καιρό σε καιρό. Υπάρχουν μερικές τροφές που μειώνουν φυσικά τα επίπεδα της LDL χοληστερόλης και πρέπει να προστεθούν στη διατροφή σας. Η διατροφολόγος Nmami Agarwal προτείνει 5 τροφές που μπορούν να σας βοηθήσουν να διαχειριστείτε την κακή χοληστερόλη. (Unsplash, Pinterest)

2 / 6

Σκόρδο: Προσθέστε το σε κάρυ, σούπες ή φάτε το ωμό, το σκόρδο έχει εκπληκτικές ιδιότητες καύσης χοληστερόλης.  Ο Namami λέει ότι η αλισίνη και άλλες ενώσεις στο σκόρδο μειώνουν τη χοληστερόλη έως και 90 τοις εκατό.

Ενημερώθηκε στις 1 Ιουλίου 2022 στις 08:11 μ.μ. IST

Σκόρδο: Προσθέστε το σε κάρυ, σούπες ή φάτε το ωμό, το σκόρδο έχει εκπληκτικές ιδιότητες καύσης χοληστερόλης. Ο Namami λέει ότι η αλισίνη και άλλες ενώσεις στο σκόρδο μειώνουν τη χοληστερόλη έως και 90 τοις εκατό.

3 / 6

Σπόροι Fenugreek: Έχει εξαιρετικές φαρμακευτικές ιδιότητες και είναι πλούσιο σε βιταμίνες, εξαιρετικό για διαβητικούς και αποτελεσματικό στη μείωση της χοληστερόλης.

Ενημερώθηκε στις 1 Ιουλίου 2022 στις 08:11 μ.μ. IST

Σπόροι Fenugreek: Έχει εξαιρετικές φαρμακευτικές ιδιότητες και είναι πλούσιο σε βιταμίνες, εξαιρετικό για διαβητικούς και αποτελεσματικό στη μείωση της χοληστερόλης.

4 / 6

Τα δημητριακά ολικής αλέσεως όπως το κριθάρι και η βρώμη μειώνουν τη χοληστερόλη λόγω της υψηλής περιεκτικότητάς τους σε διαλυτές φυτικές ίνες.

Ενημερώθηκε στις 1 Ιουλίου 2022 στις 08:11 μ.μ. IST

Τα δημητριακά ολικής αλέσεως όπως το κριθάρι και η βρώμη μειώνουν τη χοληστερόλη λόγω της υψηλής περιεκτικότητάς τους σε διαλυτές φυτικές ίνες.

5 / 6

Τα λαχανικά μπορούν επίσης να βοηθήσουν στη μείωση των επιπέδων της κακής χοληστερόλης επειδή είναι πλούσια σε φυτικές ίνες και χαμηλά σε θερμίδες.  Ορισμένα λαχανικά περιέχουν λεπτίνη, η οποία έχει σημαντική επίδραση στη μείωση της χοληστερόλης.  Αυτή η μπάμια είναι επίσης γνωστή ως μπίντι, καρότο και μελιτζάνα.

Ενημερώθηκε στις 1 Ιουλίου 2022 στις 08:11 μ.μ. IST

Τα λαχανικά μπορούν επίσης να βοηθήσουν στη μείωση των επιπέδων της κακής χοληστερόλης επειδή είναι πλούσια σε φυτικές ίνες και χαμηλά σε θερμίδες. Ορισμένα λαχανικά περιέχουν λεπτίνη, η οποία έχει σημαντική επίδραση στη μείωση της χοληστερόλης. Αυτή η μπάμια είναι επίσης γνωστή ως μπίντι, καρότο και μελιτζάνα.

6 / 6

Σπόροι κόλιανδρου: Το Dhaniya ή κόλιανδρος είναι ένας εξαιρετικός παράγοντας μείωσης της χοληστερόλης.  Οι σπόροι του περιέχουν βιταμίνες όπως φολικό οξύ, βιταμίνες Α και C και βήτα-καροτίνη (Pixabay).

Σπόροι κόλιανδρου: Το Dhaniya ή κόλιανδρος είναι ένας εξαιρετικός παράγοντας μείωσης της χοληστερόλης. Οι σπόροι του περιέχουν βιταμίνες όπως φολικό οξύ, βιταμίνες Α και C και βήτα-καροτίνη (Pixabay).

Μερίδιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *