61 Αντικαταστάσεις ψωμιού για κοινά συστατικά

Όσο χορταστική μπορεί να είναι η πρώτη μπουκιά (ή δύο ή τρεις) από ένα φρεσκοψημένο κέικ, σχεδόν όλη η ευτυχία που λαμβάνω όταν βυθίζω τα δόντια μου σε ένα νόστιμο ψημένο προϊόν προέρχεται στην πραγματικότητα από τη συλλογή όλων των απαραίτητων συστατικών. Εκτός από το να γεμίζω το σπίτι μου με το λαχταριστό άρωμα των σπιτικών γλυκών, το να ψήνω τις δοκιμασμένες και αληθινές συνταγές, καθώς και να προκαλώ τον εαυτό μου να δοκιμάσω νέες συνταγές, αυξάνει το επίπεδο αυτοπεποίθησής μου ως αρτοποιός. Ωστόσο, υπήρξαν στιγμές που μπορεί να ξέχασα ένα ή δύο αντικείμενα, κάτι που με οδήγησε να προσπαθώ μανιωδώς να αυτοσχεδιάσω κάτι για να μπορέσω να ολοκληρώσω τη δουλειά.

Για να σας βοηθήσω να αποφύγετε τον πανικό που συνοδεύει το ψήσιμο του γλυκού μόνο για να συνειδητοποιήσετε ότι σας τελείωσε το γάλα ή τα αυγά, έχω συντάξει μια λίστα με μια ποικιλία εναλλακτικών ψησίματος. Από αλεύρι για κέικ και υποκατάστατα γιαουρτιού μέχρι μπέικιν πάουντερ και υποκατάστατα γιαουρτιού, σίγουρα θα θέλετε να προσθέσετε σελιδοδείκτη σε αυτήν τη λίστα για οποιαδήποτε μελλοντική δοκιμασία ψησίματος (το ξέρω ότι θα το κάνω). Για να γίνει αυτή η λίστα ακόμα πιο γλυκιά, έχω συμπεριλάβει ακριβείς μετρήσεις και αναλογίες για να βεβαιωθώ ότι η ανταμοιβή σας θα βγει τέλεια.

Υποκατάστατο αλευριού για κέικ

  • Άμυλο καλαμποκιούΓια 1 φλιτζάνι αλεύρι για κέικ, αφαιρέστε 1 φλιτζάνι αλεύρι για όλες τις χρήσεις, αφαιρέστε 2 κουταλιές της σούπας και αντικαταστήστε με 2 κουταλιές της σούπας άμυλο αραβοσίτου ή άμυλο βέλους. Βεβαιωθείτε ότι το αλεύρι και το καλαμποκάλευρο έχουν αναμειχθεί καλά πριν τη χρήση.

Υποκατάστατο αλεύρου ψωμιού

  • Αλεύρι για όλες τις χρήσεις: 1 φλιτζάνι αλεύρι ψησίματος, χρησιμοποιήστε 1 φλιτζάνι αλεύρι AP.

εναλλακτική μαγειρική σόδα

  • Μπέικιν πάουντερ1 κουταλάκι του γλυκού μαγειρική σόδα, χρησιμοποιήστε 3 κουταλάκια του γλυκού μπέικιν πάουντερ.
  • διττανθρακικό κάλιο1 κουταλάκι του γλυκού μαγειρική σόδα, χρησιμοποιήστε 1 κουταλάκι του γλυκού διττανθρακικό κάλιο και 1/4 κουταλάκι του γλυκού αλάτι.

υποκατάστατο μπέικιν πάουντερ

  • κρέμα ταρτάρ1 κουταλάκι του γλυκού μπέικιν πάουντερ Χρησιμοποιήστε 1/2 κουταλάκι του γλυκού κρέμα ταρτάρ και 1/4 κουταλάκι του γλυκού μαγειρική σόδα.
  • ξύδι1 κουταλάκι του γλυκού μπέικιν πάουντερ, χρησιμοποιήστε 1/2 κουταλάκι του γλυκού ξύδι και 1/4 κουταλάκι του γλυκού μαγειρική σόδα.
  • χυμό λεμονιού1 κουταλάκι του γλυκού μπέικιν πάουντερ Χρησιμοποιήστε 1/2 κουταλάκι του γλυκού χυμό λεμονιού συν 1/4 κουταλάκι του γλυκού μαγειρική σόδα.
  • γάλα1 κουταλάκι του γλυκού μπέικιν πάουντερ Χρησιμοποιήστε 1/2 φλιτζάνι βουτυρόγαλα συν 1/4 κουταλάκι του γλυκού μαγειρική σόδα. Όταν χρησιμοποιείτε βουτυρόγαλα αντί για μπέικιν πάουντερ, φροντίστε να μειώσετε την ποσότητα των άλλων υγρών που χρησιμοποιούνται στη συνταγή κατά την ίδια ποσότητα (για παράδειγμα, για κάθε 1/2 φλιτζάνι βουτυρόγαλου που χρησιμοποιείται, μειώστε τη συνολική ποσότητα άλλων υγρών που προστίθενται κατά 1 /2 φλιτζάνι).
  • απλό γιαούρτι1 κουταλάκι του γλυκού μπέικιν πάουντερ Χρησιμοποιήστε 1/2 φλιτζάνι απλό γιαούρτι συν 1/4 κουταλάκι του γλυκού μαγειρική σόδα. Όταν χρησιμοποιείτε γιαούρτι αντί για μπέικιν πάουντερ, είναι σημαντικό να μειώσετε την ποσότητα των άλλων υγρών στη συνταγή κατά την ίδια ποσότητα, όπως θα κάνατε με ένα υποκατάστατο τυρόπηγμα.
  • μέλασσα1 κουταλάκι του γλυκού μπέικιν πάουντερ, χρησιμοποιήστε 1/4 φλιτζάνι μελάσα συν 1/4 κουταλάκι του γλυκού μαγειρική σόδα. Εκτός από τη μείωση της ποσότητας άλλων υγρών που προστίθενται στη συνταγή κατά την ίδια ποσότητα, είναι επίσης σημαντικό να μειωθεί η ποσότητα ζάχαρης ή γλυκών συστατικών επίσης, λόγω της υψηλότερης περιεκτικότητας σε ζάχαρη της μελάσας.
READ  Γιατί πρέπει να δειπνήσετε στο OPA Kipos στη Βομβάη, το νέο πολυτελές ελληνικό εστιατόριο για το οποίο όλοι μιλούν

υποκατάστατο μαύρης ζάχαρης

  • λευκή ζάχαρη: 1 φλιτζάνι καστανή ζάχαρη, χρησιμοποιήστε 1 φλιτζάνι λευκή κρυσταλλική ζάχαρη.
  • ζάχαρη καρύδας1 φλιτζάνι καστανή ζάχαρη, χρησιμοποιήστε 1 φλιτζάνι ζάχαρη καρύδας.
  • DIY μαύρη ζάχαρηΓια ένα φλιτζάνι καστανή ζάχαρη, ανακατέψτε ένα φλιτζάνι λευκή κρυσταλλική ζάχαρη με μια κουταλιά της σούπας μελάσα.

υποκατάστατο ζάχαρης άχνη

  • DIY άχνη ζάχαρηΓια 1 φλιτζάνι ζάχαρη άχνη, ανακατέψτε 1 φλιτζάνι κρυσταλλική ζάχαρη με 1 κουταλιά της σούπας άμυλο αραβοσίτου ή σκόνη βέλους.

υποκατάστατο μελιού

  • σιρόπι από σφένδαμο: 1 κουταλιά της σούπας μέλι, χρησιμοποιήστε 1 κουταλιά της σούπας σιρόπι σφενδάμου.
  • ζάχαρη1 κουταλιά της σούπας μέλι, χρησιμοποιήστε 1 κουταλιά της σούπας οποιαδήποτε ζάχαρη.

υποκατάστατο βουτύρου

  • γκι: 1 κουταλιά της σούπας βούτυρο, χρησιμοποιήστε 1 κουταλιά της σούπας γκι
  • Λάδι καρύδας1 κουταλιά της σούπας βούτυρο, χρησιμοποιήστε 1 κουταλιά της σούπας λάδι καρύδας.
  • χυμός μήλου: 1 κουταλιά της σούπας βούτυρο, χρησιμοποιήστε 1 κουταλιά της σούπας χυμό μήλου.
  • Ελληνικό γιαούρτι: 1 κουταλιά της σούπας βούτυρο, χρησιμοποιήστε 1 κουταλιά της σούπας απλό ελληνικό γιαούρτι πλήρες.
  • πουρέ κολοκύθαςΓια 1 κουταλιά της σούπας βούτυρο, χρησιμοποιήστε 3/4 κουταλιά της σούπας πουρέ κολοκύθας.
  • πολτοποιημένη μπανάνα1 κουταλιά της σούπας βούτυρο, χρησιμοποιήστε 1 κουταλιά της σούπας πολτοποιημένη μπανάνα.
  • αβοκάντο1 κουταλιά της σούπας βούτυρο, χρησιμοποιήστε 1 κουταλιά της σούπας πουρέ αβοκάντο.

υποκατάστατο φυτικού ελαίου

  • οποιοδήποτε μαγειρικό λάδι: 1 κουταλιά της σούπας φυτικό λάδι, χρησιμοποιήστε 1 κουταλιά της σούπας οποιοδήποτε ουδέτερο λάδι (κανόλα, ηλιέλαιο) ή 1 κουταλιά της σούπας λάδι καρύδας.
  • γκι: 1 κουταλιά της σούπας φυτικό λάδι, χρησιμοποιήστε 1 κουταλιά της σούπας λιωμένο βούτυρο.
  • χυμός μήλου1 κουταλιά της σούπας φυτικό λάδι Χρησιμοποιήστε 1/2 κουταλιά της σούπας σάλτσα μήλου χωρίς ζάχαρη.

υποκατάστατο γάλακτος

  • ίσος: 1 φλιτζάνι γάλα, χρησιμοποιήστε 1 και μισό φλιτζάνι.
  • κρέμα γάλακτος: 1 φλιτζάνι γάλα, χρησιμοποιήστε 1 φλιτζάνι κρέμα γάλακτος
  • απλό γιαούρτιΓια ένα φλιτζάνι γάλα, χρησιμοποιήστε ένα φλιτζάνι απλό γιαούρτι.
  • Γάλα χωρίς γαλακτοκομικάΓια ένα φλιτζάνι γαλακτοκομικό γάλα, χρησιμοποιήστε 1 φλιτζάνι μη γαλακτοκομικό γάλα.
  • Γιαούρτι χωρίς γαλακτοκομικόΓια ένα φλιτζάνι γαλακτοκομικό γάλα, χρησιμοποιήστε 1 φλιτζάνι μη γαλακτοκομικό γιαούρτι.
READ  Οι καλύτεροι υπαίθριοι και κινηματογράφοι στον τελευταίο όροφο στο Λονδίνο για το καλοκαίρι του 2021 | Διασκέδαση | πολιτισμός

Εναλλακτική βαριά κρέμα

  • γάλα και βούτυρο1 φλιτζάνι κρέμα γάλακτος, ανακατεύουμε 3/4 φλιτζάνι γάλα με 1/4 φλιτζάνι λιωμένο βούτυρο.
  • Γάλα σόγιας και ελαιόλαδο1 φλιτζάνι κρέμα γάλακτος, ανακατεύουμε 2/3 φλιτζάνι γάλα σόγιας με 1/3 φλιτζάνι ελαιόλαδο.
  • Μισό μισό και βούτυρο1 φλιτζάνι παχύρρευστη κρέμα, ανακατέψτε 7/8 φλιτζάνι μισό-μισό με 1/8 φλιτζάνι λιωμένο βούτυρο.
  • συμπυκνωμένο γάλα: 1 φλιτζάνι κρέμα γάλακτος, χρησιμοποιήστε 1 φλιτζάνι γάλα εβαπορέ.
  • Κρέμα καρύδας1 φλιτζάνι κρέμα γάλακτος, χρησιμοποιήστε 1 φλιτζάνι κρέμα καρύδας.

υποκατάστατο γάλακτος

  • γάλα και ξύδιΓια 1 φλιτζάνι γιαούρτι, ανακατέψτε 1 κουταλιά της σούπας αποσταγμένο λευκό ξύδι με λίγο λιγότερο από 1 φλιτζάνι γάλα ή μη γαλακτοκομικό γάλα.
  • Γάλα και χυμό λεμονιούΓια 1 φλιτζάνι γιαούρτι, ανακατέψτε 1 κουταλιά της σούπας χυμό λεμονιού με λίγο λιγότερο από 1 φλιτζάνι γαλακτοκομικό ή μη γαλακτοκομικό γάλα.
  • Γάλα και κρέμα ταρτάρΓια 1 φλιτζάνι βουτυρόγαλα, χρησιμοποιήστε 1 φλιτζάνι γάλα συν 1 3/4 κουταλάκι του γλυκού κρέμα ταρτάρ.
  • κρέμα γάλακτοςΓια ένα φλιτζάνι γιαούρτι, ανακατέψτε 3/4 του φλιτζανιού κρέμα γάλακτος με 1/4 φλιτζάνι νερό ή γάλα της επιλογής σας.
  • απλό γιαούρτιΓια ένα φλιτζάνι γιαούρτι, ανακατέψτε 3/4 φλιτζανιού γιαούρτι με 1/4 φλιτζάνι νερό ή γάλα της επιλογής σας.

Υποκατάστατο ξινή κρέμα

  • Ελληνικό γιαούρτι: 1 φλιτζάνι κρέμα γάλακτος, χρησιμοποιήστε 1 φλιτζάνι ελληνικό γιαούρτι.
  • τυρί κρέμαΓια ένα φλιτζάνι κρέμα γάλακτος, ανακατέψτε 3/4 του φλιτζανιού τυρί κρέμα με 2 κουταλιές της σούπας νερό ή γάλα.
  • γάλα1 φλιτζάνι κρέμα γάλακτος, χρησιμοποιήστε 3/4 φλιτζάνι μαγιονέζα.
  • γάλα καρύδαςΓια 1 φλιτζάνι κρέμα γάλακτος, χρησιμοποιήστε 1 φλιτζάνι πλήρες γάλα καρύδας συν 1 κουταλιά της σούπας χυμό λεμονιού.

Εναλλακτική σοκολάτα χωρίς ζάχαρη

  • κακάο σε σκόνηΓια 1 ουγγιά σοκολάτας χωρίς ζάχαρη, ανακατέψτε 3 κουταλιές της σούπας σκόνη κακάο και 1 κουταλιά της σούπας φυτικό λάδι, βούτυρο ή μαργαρίνη.
READ  Θα επιστρέψω για να πουλήσω CD μόνο και μόνο για να είμαι με τον μπαμπά μου

Υποκατάστατο γιαουρτιού

  • κρέμα γάλακτος: 1 φλιτζάνι γιαούρτι, χρησιμοποιήστε 1 φλιτζάνι κρέμα γάλακτος.
  • γάλα1 φλιτζάνι γιαούρτι, χρησιμοποιήστε 1/6 φλιτζάνι γάλα.
  • αβοκάντοΓια 1 φλιτζάνι γιαούρτι, χρησιμοποιήστε 1 φλιτζάνι πουρέ αβοκάντο.
  • μαγιονέζα: 1 φλιτζάνι γιαούρτι, χρησιμοποιήστε 1 φλιτζάνι μαγιονέζα.
  • μεταξένιο τόφουΓια ένα φλιτζάνι γιαούρτι, χρησιμοποιήστε λιγότερο από 1 φλιτζάνι τόφου αναμεμειγμένο με 1 κουταλιά της σούπας χυμό λεμονιού.

εναλλακτική λύση συμπυκνωμένου γάλακτος

  • Παχιά κρέμα και ζάχαρη1 φλιτζάνι συμπυκνωμένο γάλα, χρησιμοποιήστε 1/4 φλιτζάνι ζάχαρη.
  • Πλήρες γάλα και ζάχαρη: Για ένα φλιτζάνι συμπυκνωμένο γάλα, βράζουμε 2 φλιτζάνια γάλα, μετά προσθέτουμε 2/3 κούπας ζάχαρη και σιγοβράζουμε μέχρι να πήξει.
  • Γάλα καρύδας και ζάχαρη: Για ένα φλιτζάνι συμπυκνωμένο γάλα, βράστε 2 φλιτζάνια γάλα καρύδας, στη συνέχεια προσθέστε 2/3 φλιτζάνι ζάχαρη και σιγοβράστε μέχρι να πήξει.
  • Κρέμα καρύδαςΓια ένα φλιτζάνι συμπυκνωμένο γάλα, χρησιμοποιήστε 1 φλιτζάνι κρέμα καρύδας με πλήρη λιπαρά.

υποκατάστατο αυγού

  • Σπόροι λιναριού και νερόΓια ένα αυγό, ανακατέψτε 1 κουταλιά της σούπας αλεσμένους λιναρόσπορους με 3 κουταλιές της σούπας νερό.
  • χυμός μήλουΓια ένα αυγό, χρησιμοποιήστε 1/4 φλιτζάνι σάλτσα μήλου.
  • πολτοποιημένη μπανάνα1 αυγό, χρησιμοποιήστε 1/2 μέτρια μπανάνα.
  • μεταξένιο τόφου1 αυγό, χρησιμοποιήστε 1/4 φλιτζάνι μεταξωτό τόφου.
  • Γιαούρτι1 αυγό, χρησιμοποιήστε 1/4 φλιτζάνι γιαούρτι.
  • γάλαΓια ένα αυγό, χρησιμοποιήστε 1/4 φλιτζάνι γάλα.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *