Blog Rhapsody of the Seas Life – Ημέρα 4 – Ζάκυνθος, Ελλάδα

Μερικές μέρες είναι απλά τέλειες, και σήμερα ήταν μια από αυτές τις μέρες!

Το Rhapsody of the Sea είναι αγκυροβολημένο στις ακτές της Ζακύνθου, στην Ελλάδα σήμερα. Η Ζάκυνθος βρίσκεται στο Ιόνιο Πέλαγος και φημίζεται για τα τοπία, τις παραλίες και τη νυχτερινή ζωή της. Ίσως το πιο διάσημο σημείο του νησιού είναι η παραλία Ναυάγιο, γνωστή και ως Παραλία Ναυαγίου, η οποία συχνά αποκαλείται μια από τις πιο όμορφες παραλίες στον κόσμο.

Η Ζάκυνθος είναι ένα λιμάνι με προσφορές, επομένως πρέπει να συλλέξετε εισιτήρια προσφοράς πριν φύγετε από το πλοίο. Παραλάβαμε το εισιτήριό μας γύρω στις 8 π.μ. (το σημείο εισιτηρίων άνοιξε στις 7) και λάβαμε ένα εισιτήριο για την ομάδα 7.

Η διαγωνιστική διαδικασία φαίνεται ότι κράτησε πολύ χρόνο μόνο για την πρώτη ομάδα. Μετά από 20 λεπτά αναμονής, η δεύτερη παρτίδα δεν έχει ακόμη ανακοινωθεί! Αποφασίσαμε να περπατήσουμε μέχρι την περιοχή προσφοράς για να μετρήσουμε πόσο χρόνο μπορεί να μας πάρει να περιμένουμε για να κατέβουμε από το πλοίο.

Περιμέναμε με μια μεγάλη ομάδα άλλων επιβατών, αλλά οι αριθμοί της ομάδας που καλούνταν σε αυτήν την περιοχή ήταν πολύ πιο μπροστά από αυτό που ανακοινώθηκε στο μεγάφωνο. Μετά από περίπου 30 λεπτά αναμονής, μπορέσαμε να κόψουμε 3 σημεία σε ένα λεπτό σκάφος.

Την επόμενη φορά, θα λάβω τα εισιτήρια προσφοράς νωρίτερα για να αποφύγω τυχόν επιπλέον χρόνους αναμονής!

Άφιξη στη Ζάκυνθο

Η ήπια κρουαζιέρα στη Ζάκυνθο από το πλοίο ήταν τόσο όμορφη που ήταν μια εκδρομή στην ακτή από μόνη της! Όπως κάθε άλλη μέρα στην Ελλάδα μέχρι τώρα, το τοπίο ήταν διάσπαρτο από βουνοκορφές, γοητευτικές πόλεις-λιμάνι και μερικά από τα πιο γαλάζια νερά που έχω δει ποτέ.

Μετά από δύο μέρες βόλτας στη Μύκονο και την Κρήτη, είχαμε διάθεση για μια χαλαρωτική μέρα στην παραλία.

READ  Η Ελληνική Εταιρεία UTS φιλοξενεί την επιτυχημένη προβολή του «Ποτέ την Κυριακή»

Ο στόχος μας μόλις φτάσαμε στην πόλη ήταν να βρούμε κάποιο είδος περιήγησης με σκάφος ή λεωφορείο για την παραλία που θα μπορούσαμε να κλείσουμε για την ημέρα. Ευτυχώς, υπήρχαν λίγοι τουριστικοί πράκτορες στον κεντρικό δρόμο μπροστά από το λιμάνι που προσέφεραν εκδρομές με σκάφος στα κύρια αξιοθέατα της Ζακύνθου.

Αποφασίσαμε να κλείσουμε μια περιήγηση 5 ωρών που μας πήγε στην άλλη πλευρά της Ζακύνθου σε μια εκδρομή με πλοίο στην παραλία Ναυάγιο. Η ξενάγηση ήταν 45 € ανά άτομο, κάτι που φάνηκε λογικό, δεδομένου ότι η Royal Caribbean πρόσφερε τον ίδιο τύπο περιήγησης για πάνω από 70 $.

Είχαμε μια ώρα να σκοτώσουμε πριν ξεκινήσει η περιοδεία, οπότε περπατήσαμε σε ένα κοντινό αρτοποιείο για να πάρουμε σνακ και μεσημεριανό γεύμα για την ημέρα, επειδή η περιοδεία δεν περιελάμβανε φαγητό. Η Ελλάδα είναι βέβαιο ότι θα εντυπωσιάσει όσον αφορά τα αρτοσκευάσματα και το ψωμί!

Εκδρομή με πλοίο στη Ζάκυνθο

Το τουριστικό μας γκρουπ περίπου 40 ατόμων συγκεντρώθηκε στο γραφείο ταξιδιωτικών πρακτορείων, όπου επιβιβαστήκαμε σε λεωφορείο για το σκάφος μας. Το λεωφορείο ήταν διάρκειας μίας ώρας (που δεν κατάλαβα όταν έκλεισα την περιήγηση), αλλά παρείχε έναν ωραίο τρόπο για να δείτε την ύπαιθρο της Ζακύνθου.

Καθώς πλησιάζαμε στη δυτική πλευρά του νησιού, ανταμειφθήκαμε με εκπληκτική θέα σε εντυπωσιακούς παραθαλάσσιους βράχους. Στη συνέχεια, το λεωφορείο κατέβηκε από έναν στενό, κεκλιμένο δρόμο σε μια μικρή παραλία, όπου επιβιβαστήκαμε σε ένα μικρό σκάφος που επρόκειτο να μας πάει στην παραλία Ναυάγιο.

Οποιεσδήποτε προσδοκίες είχα για την περιοδεία ξεπεράστηκαν γρήγορα όταν ξεκινήσαμε να πλέουμε προς την ακτή. Δεν έχω δει ποτέ ένα τοπίο σαν την ακτή της Ζακύνθου, όπου μικρές παραλίες με καταγάλανα νερά μπορούν να δει κανείς κάτω από τεράστιους λευκούς βραχώδεις βράχους.

READ  Το Omega X λανσάρει το νέο EP "LOVE ME LIKE"

Παραλία Ναυάγιο

Χρειάστηκαν περίπου 20 λεπτά για να φτάσετε στην παραλία Ναυάγιο. Είναι αστείο που το Shipwreck Beach δεν ήταν το αποκορύφωμα της περιοδείας μας. Ενώ ήταν όμορφο, είχε πολύ κόσμο! Θα συνιστούσα ακόμα μια επίσκεψη, αλλά να είστε προετοιμασμένοι για πλήθη. Επιπλέον, οι περισσότερες εκδρομές επισκέπτονται την παραλία μόνο από τη θάλασσα, οπότε δεν μπορείτε να δείτε τη διάσημη θέα της παραλίας από ψηλά, αν είναι σημαντική για εσάς.

Το νερό ήταν όμορφο ανεξάρτητα από τα πλήθη, και ήταν ένα εξαιρετικό μέρος για να χαλαρώσετε στον μεσογειακό ήλιο. Μείναμε στο νησί για μια ώρα πριν συνεχίσουμε την περιήγηση.

Μόλις επιστρέψαμε στη βάρκα, κατευθυνθήκαμε σε μια σειρά από σπηλιές που βρίσκονται στους απότομους βράχους του νησιού. Σταματήσαμε επίσης για ένα 15λεπτο μπάνιο στη μέση ενός όρμου.

Το αγαπημένο μου μέρος της ημέρας ήταν η ίδια η βόλτα με το σκάφος, όπου μπορούμε να απολαύσουμε το όμορφο τοπίο της Ζακύνθου με το απαλό αεράκι του ωκεανού. Δεν μπορώ να νικήσω την ομορφιά αυτής της χώρας!

Από όλα τα λιμάνια που επισκέφτηκα στην Ελλάδα αυτή την εβδομάδα, νομίζω ότι η Ζάκυνθος είναι το πιο κατάλληλο για μια μέρα στην παραλία. Η Μύκονος και τα Χανιά έμοιαζαν βολικά για απλή περιπλάνηση στην πόλη, αλλά τα κυριότερα αξιοθέατα της Ζακύνθου φαίνεται να βρίσκονται στα φυσικά θαύματα του νησιού. Μπορείτε επίσης να νοικιάσετε ένα ιδιωτικό σκάφος για την ημέρα, το οποίο μπορεί να είναι καλύτερη επιλογή για μεγαλύτερες ομάδες ή όσους θέλουν να εξερευνήσουν στο δρομολόγιό τους.

Επιστροφή στο αεροπλάνο

Ήταν άλλη μία ώρα με το λεωφορείο για την επιστροφή στη Ζάκυνθο αφού κατεβήκαμε από το πλοίο για την περιήγησή μας. Το τουριστικό λεωφορείο μας άφησε εύκολα στην προβλήτα, οπότε πήραμε μια μικρή βάρκα για να μας πάει πίσω στο Rhapsody of the Seas.

READ  «Η τραγωδία του Μάκβεθ» είναι μια «χαμένη ευκαιρία» • ΤΡΕΧΟΥΣΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ

Μπήκαμε στο αεροπλάνο γύρω στις 4:45 π.μ., οπότε ετοιμαστήκαμε γρήγορα για δείπνο στην κύρια τραπεζαρία.

Ένας από τους κύριους λόγους που είμαι στο πλοίο είναι να γυρίσω μια πλήρη περιοδεία βίντεο του Rhapsody of the Seas για Ιστολόγιο YouTube του Royal Caribbean Channel. Μετά το δείπνο, πέρασα μια ή δύο ώρες περπατώντας γύρω από το πλοίο για να κινηματογραφήσω την περιήγηση του πλοίου, όπου έκανα μερικές σημειώσεις για τα πλοία της κλάσης Vision:

• Αγαπώ απολύτως το Centrum σε σύγκριση με το Royal Promenade επειδή υπάρχουν τόσες πολλές απόψεις στον ωκεανό τριγύρω.
  • Δεν είμαι μεγάλος αγοραστής, γι’ αυτό μου αρέσει ο τρόπος που όλες οι εμπορικές περιοχές ομαδοποιούνται σε ένα μέρος στο πλοίο (καταστήματα Centrum).
  • Το Rhapsody of the Seas έχει πολλούς πίνακες στους τοίχους των λιμανιών που έχω πάει τα τελευταία 25 χρόνια. Είναι υπέροχο να βλέπεις πόσα μέρη έχει πάει αυτό το πλοίο και δίνει μια προσωπική πινελιά σε ένα πλοίο που δεν έχω ξαναζήσει σε κρουαζιέρα.

Μετά τα γυρίσματα, συνάντησα τα αδέρφια μου για ένα κοκτέιλ στο Schooner Bar (η σύστασή μου: El Floridetto). Πήγαμε επίσης για λίγο στο Shall We Dance Lounge για το “Adult Game Show”, αλλά δεν μας άρεσε, οπότε περάσαμε το υπόλοιπο βράδυ χαλαρώνοντας στο κατάστρωμα της πισίνας.

Μετά από τρεις πολύ κουρασμένες μέρες στη Μύκονο, την Κρήτη και τη Ζάκυνθο, είμαστε έτοιμοι για την πρώτη μας ναυτική μέρα αύριο καθώς κατευθυνόμαστε προς το Κότορ του Μαυροβουνίου!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *